Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hr tittet litt på studier i utlandet, men lurer på hvor bra skolene er, og hvor seriøst det blir tatt imot.

Feks. kan man jo studere til å bli personlig trener på bali, men studiet er vel bare i 3-4mnd og det er vel grense på hvor høyt denne utdanningen henger hos treningsentrene i ettertid?

Eller?

Det står jo på siden deres at det ikke er sånn.. Noen som vet?

http://www.gatewaycollege.no/Studiesteder/Bali/Studier-pa-Bali/Fitness/

Skrevet

Handler vel mer om strand og fyll på slike steder vil jeg tro.

Skrevet

Jeg har en datter som studerte på Bali, og hun la grunnlaget for sine videre valg der nede. Hun er nå ferdig med utdanningen sin, også det i utlandet. Erfaringene hun gjorde på Bali ga utdanningslyst, reiselyst, selvstendighet, hjemlengsel, klokskap, vennskap, modenhet og vekst. Hun var en målbevist ungdom som reiste ned, og hadde bestemt seg for at hun skulle prioritere studier under oppholdet. Selvfølgelig fester de også, utbytte av studiet står og faller på deg selv. Hun fikk karakterer gode nok til å komme inn på videre universitetsstudier, og det var det som var målet for oppholdet.

Lykke til med valget!

Skrevet

Hun fikk karakterer gode nok til å komme inn på videre universitetsstudier, og det var det som var målet for oppholdet.

Hvilke universitetsstudier baseres på ett semester fra Bali?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...