Gå til innhold

Clarion Hotel Bergen Airport

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lest mye bra om Clarion Hotel Bergen Airport, og tenker på å overnatte et par netter på dette hotellet. Men leste et sted på Tripadvisor at noen ikke ville overnatte der igjen pga luften på rommene. Vinduene kan ikke åpnes, men det er klimaanlegg. Jeg sover alltid med vindu oppe om natta, for jeg får veldig fort vondt i hodet hvis luften er dårlig. Men har aldri sovet på et hotell der vinduer ikke kan åpnes, og lurer på om noen har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender ofte at flyplasshoteller har rom hvor man ikke kan åpne vinduene. Men hør med hotellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du skal overnatte et par netter regner jeg med det er fordi du skal på ferie/besøk i bergen, og ikke fordi du skal bruke det som "transferhotell". Så derfor; hotellet ligger langt fra bergen sentrum, og det er dyrt og vankelig å komme seg inn til sentrum med mindre du bruker flybuss eller taxi. Det er ingenting å ta seg til på flesland, det ligger ikke i nærheten av noe som helst, og det eneste som finnes i gangavstand som ikke er tilknyttet flyplassen er en esso-stasjon. Bestill heller noe i sentrum, så kan du få noe bedre ut av oppholdet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...