AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Jeg har et Trumf Visa kredittkort som jeg bruker hver gang jeg handler mat. Så lurer jeg på: hvis jeg betaler med dette kortet på Kiwi og tar ut ekstra kontanter i samme slengen, blir det å regne som et kontantuttak? Dvs. at det påløper store gebyrer for å ta ut penger slik som det gjør i en minibank?
Østlandet Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Jeg har et Trumf Visa kredittkort som jeg bruker hver gang jeg handler mat. Så lurer jeg på: hvis jeg betaler med dette kortet på Kiwi og tar ut ekstra kontanter i samme slengen, blir det å regne som et kontantuttak? Dvs. at det påløper store gebyrer for å ta ut penger slik som det gjør i en minibank? Riktig. Da har du plutselig et ,veldig, dyrt kort. Kun til det du handler og ikke til kontantuttak er slike kort.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Vet ikke om det går å ta ut penger i butikken med dette kortet, for det ble avvist da jeg prøvde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå