Gå til innhold

Amazon.com


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Regner med det er flere av dere som handler der. Jeg har bare bestilt noen bøker jeg venter på men lurer på om jeg skal bestille andre ting senere. Hvilke erfaring har du med amazon.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest India Gyllenhaal

Siden jeg bor i Norge bruker jeg amazon.co.uk (England) men erfaringene mine er udelt positive. Amazon var den første nettbutikken jeg handlet fra (tror det var tilbake i 1997) og siden har jeg handlet derfra månedlig.

Rask levering, aldri noe kludder med VISA'en og ikke minst lave priser og solid emballasje så bøkene ikke kommer i posten med knekte hjørner etc. Kommunikasjonen med kundeservice er også god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt både amazon.com og amazon.co.uk og er svært fornøyd med begge. Bruker den som er nærmest såklart, for lavere porto og kortere tid før den kommer. Aldri noe bøll, og veldig gode priser sammenlignet med norske bokbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bare brukt amazon.co.uk, og er kjempefornøyd med dem. Bøkene kommer jo omtrent dagen etter man har bestilt dem! Har aldri opplevd problemer av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aderthiel

Har også bestilt masse bøker fra den britiske amazon (billigere porto hvis jeg ikke tar feil), og har bare gode erfaringer. De er meget seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan berre skriva under på det med god og rask service frå Amazon.co.uk. (bestilte frå USA ein gong eller to før den britiske avdelinga vart funne/oppretta - tok lengre tid men god service der òg.)

Kun éin gong har eg hatt eit lite problem: Ei av åtte bøker var feil, men det var berre å senda ein mail det, og eit par dagar seinare hadde eg den rette mellom hendene. (Pluss den som var feil - vil nok lika den òg, tenker eg; var min type litteratur :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også handlet både fra amazon.com og amazon.co.uk. Leveringstiden er som alle andre sier kortere fra England enn fra USA, og portoen litt lavere.

Har handlet både bøker, spill og DVD filmer - bøkene går jo tollfritt, så der er det ikkeno problem - og fortolling av DVD og spill har heller ikke vært noen stor sak. DVD'en kom faktisk i postkassen sammen med brev om at den ikke måtte åpnes før fortolling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en erfaring fra amazon, og den er god.

Foreløpig ligger produktet hos min stesøster i Virginia. Så jeg sparer både porto og avgifter 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...