AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Vi har hatt fest, og har jobbet i hele dag med matlaging og rydding... Så kom gjestene og alt er koselig... Men da de siste gjestene dro, ville de ha oss med på narch... Jeg takket nei, men samboer ble med... Jeg har ikke noe imot det, men slik er det som oftest.. Jeg er trøtt og er moden for å legge meg når klokken runder tre... Men nå sitter jeg her alene, og syntes egentlig det er litt stusselig i grunnen. Vet ikke hvorfor det plager meg, men føler jeg blir litt irritert på ham... At han alltid blir med, og ikke blir igjen og hjelper meg å rydde opp og/eller er litt bare med meg, da jeg blir veldig kosete når jeg har drukket litt:) Jeg hadde vært urimelig om jeg hadde bedt ham om å ikke gå men... Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, noen som har noe hyggelig å fortelle mens jeg venter på at han skal komme hjem? (liker ikke å legge meg før jeg vet at han har det fint)
spinnwild Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Sitter du oppe å venter på at han kommer hjem? Hvorfor ble du ikke med da? Synes du kan prate med han om dette. Om at du synes at du alltid rydder opp etter fest, og at det hadde vært fint om dere kunne avsluttet festen sammen... "Jeg har ikke noe imot det(...)" skriver du, men du har jo tydeligvis det. Når dette er noe som plager deg, og du ikke sier ifra - så er det du selv som lager problemet. Tror nok kjæresten din vil at du skal ha det godt og være glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå