Gå til innhold

Leverer Peppes til Flesland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om dette blir riktig forum.. Men jeg lurer på om noen vet om det går an å bestille pizza fra Peppes som blir levert til Clarion Hotel Bergen Airport på Flesland?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om dette blir riktig forum.. Men jeg lurer på om noen vet om det går an å bestille pizza fra Peppes som blir levert til Clarion Hotel Bergen Airport på Flesland?

Det ligger i hvert fall en Peppes på Nesttun, og det er jo ikke lange veien, så det burde da være overkommelig?

Skrevet

Takk for svar. Ser at det ligger en leveringsavdeling på Søreide også, det er kanskje nærmere? Men vet ikke hvilke grenser Peppes har på hvor langt de kjører ut?

Skrevet

Hvorfor ikke kontakte dem, i stedet for å bruke masse tid her? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Bor du på Liland (som er nærmeste boligfelt til Flesland) bor du i alle fall utenfor leveringssonen, så da går jeg ut i fra at de ikke leverer til flesland heller.

Skrevet

Hvorfor må du ha pizza fra Peppes? Jeg fikk for øvrig bløtebæsj av pizzaen derfra. Finnes mange pakkissjapper med bedre pizza.

Gjest grønnfi
Skrevet

Dolly Dimple på Kokstad bør vel kunne levere til Flesland. Men jeg antar at det ikke er så interessant nå, nesten ett døgn etter du ville ha Pizza :sjenert:

Skrevet

Er det ikke en peppes inne på flyplassen?

Mener å ha sett logoen på den ene kafeen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...