Diva Skrevet 24. november 2003 #1 Skrevet 24. november 2003 Hvorfor i huleste har tv2 stoppet dette mirakelet av en serie ? Noen som vet ? Hyyyyl! De sendte vel episoder i en to ukers tid, og så vips kom det forleden fredag en ellerannen kjedelig sær serie i stedet :o :o Væææh!!! Skal maile tv2 og høre hva i alledager de holder på med! :evil:
Gjest Virvel Skrevet 24. november 2003 #2 Skrevet 24. november 2003 Kanskje det var hele sesongen? Når de sender en episode hver dag går en sesong veldig fort. Også jeg som har gått og ventet på Futurama i, ja, et par år er det vel siden sist de sendte...?
Sandra Skrevet 24. november 2003 #3 Skrevet 24. november 2003 Det finnes 5 sesonger av Futurama. Sesong 1-3(iallfall) får du kjøpt på internett om de ikke har det i butikken der du bor. Du får dessuten lastet ned masse episoder fra internett.
Diva Skrevet 25. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2003 Oki, takk for svar :D Er det bare ti episoder i en sesong ? Synes det var så lite Menmen... Årnær sæ vel Tror dvd`r skal kjøpe sinn ja
Reina Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 Jeg er lykkelig over at de har stoppet serien
Diva Skrevet 25. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2003 Jeg er lykkelig over at de har stoppet serien :o
Soul Skrevet 25. november 2003 #7 Skrevet 25. november 2003 Vi laster ned Futurama via fildelingstjenester på nettet vi da, men det er jo ikke helt lovlig akkurat. ( Har kjøpt noe av serien på DVD også). Elsker i allefall den serien, synes faktisk den er bedre enn Simpsons. Men aner ikke om de skal sende den på tv mer, det hadde vært artig hvis de gjorde det. Såvidt jeg har hørt så lager de ikke Futurama lengre
Sandra Skrevet 25. november 2003 #8 Skrevet 25. november 2003 Nei, jeg tror de ikke har laget mer enn de 5 sesongene. Synd! Jeg synes det er så morsomt jeg! Mange synes den er litt sær til å begynne med, men når man har sett litt og kjenner figurene litt bedre skjønner man at det er både smart og morsom humor. Synes også dette er mye morsommere enn Simpsons, selv om jeg liker godt Simpsons også. S Liker godt Dr. Zoidberg(?)
Gjest Starya Skrevet 25. november 2003 #10 Skrevet 25. november 2003 Digger Futurama, men fikk dessverre bare med meg to episoder nå i denne runden. :-?
Iset Skrevet 25. november 2003 #11 Skrevet 25. november 2003 futurama er genialt ja:) særlig bender, han er jo fantastisk!!! men jeg liker bedre Simpsons da.
Diva Skrevet 25. november 2003 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2003 Bender er bare den beste karakteren Savner serien allerede.... Men får nok skaffe meg dvd`r...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå