AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Er på mitt tredje år på aap og mitt tredje år når det gjelder studier!Men året i år er dyrere enn de andre åra!Ifjor kostet det 6000 pluss semesteravgift, men i år koster det 21000(privatskole). Planen var å møte min saksbehandler og ha en samtale.Men hun tok aldri kontakt og heller ikke meg som har angst og er syk!Nå begynner jeg på skolen til mandagen og er livredd for at de plutselig skal nekte meg året fordi den koster mer enn de andre åra!!Har de lov til det, etter at jeg er i gang liksom?! Er livredd!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Hva med lånekassen, som de fleste andre stundenter bruker..? 3
loffen Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 (endret) Kan du ikke ringe saksbehandleren din og spørre da? Eller sende en mail om du ikke tør ta opp telefonen? Endret 12. august 2011 av loffen
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Klart de har lov til å nekte. Det du må se på er det vedtaket du har. Hvorfor økte kostnaden så mye fra i fjor til i år? Du kan ikke gjøre noe før du får et vedtak fra Nav. Gjør du noe på egenhånd så må du betale samt at du risikerer å bli kastet ut av AAP.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Kan du ikke ringe saksbehandleren din og spørre da? Eller sende en mail om du ikke tør ta opp telefonen? Takk for omtenksomt svar! Jo, jeg har ringt og ringt men uten hell.Så sendte jeg mail og fikk den i retur der det stod hun er på ferie til etter 20/8...Og da har jeg flyttet til studieplassen og kommet i gang.Synes det er dårlig gjort at hun ikke tar kontakt!Eller er det kanskje ikke jobben hennes?!
Gjest Iah Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 (endret) Hun har ferie! Selvfølgelig tar hun ikke kontakt. Og det er på ingen måte dårlig gjort, ærlig talt. Ring noen andre på NAV. Endret 12. august 2011 av Iah 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Hun har da ikke hatt ferie siden mai i år?!!! Når jeg ringte fikk jeg beskjed om å sende skjema for tilleggsstønad..Og det gjorde jeg idag!Thats it. Kostnadene i år økte fordi det kreves mere til i det året, for utstyr, turer innenlands og diverse! Værsåsnill.Er dårlig og nærmest handikappet, ikke driv og kom med spydige og harde ord her.Svar eller la vær!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 Hun har da ikke hatt ferie siden mai i år?!!! Eh... Du har vel strengt tatt ikke så mye med hvordan denne personen tar ut sin ferie? Har hun ferie, får du bare forholde deg til det. Det er fullt mulig og tilgjengelig for deg å kontakten noen andre i systemet.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #9 Skrevet 13. august 2011 En venninde av meg har slik at hun blir satt over til en annen om ikke hennes saksbehandler er tilstede..Hør med dem:) Ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå