Almarea Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Hei! Er det noen som har erfaring med hårproduktene til Lush? Noen som kan anbefale noe? Jeg har blondt langt hår som blir litt tungt og flatt i løpet av dagen. Har hørt mye fint om Big, noen som kjenner til denne sjampoen?
sophiaM Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Henger meg på denne, har lyst til å prøve noen annerledes hårprodukter, og lush er vel et godt alternativ?
Gjest Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Big-shampoen fra Lush er kjempegod! Håret mitt blir hvertfall kjempedeilig,mykt og luftig når jeg bruker den Og så lukter den kjempegodt anbefales på det varmeste! 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Hei! Jeg har prøvd Godiva og Ultimate Shine shampoo-bar fra Lush og de er kjempegode. De lukter himmelsk og håret blir bra av det. Det stemmer nok ikke at en sånn shampoobar tilsvarer 3 shampooflasker, slik Lush reklamerer med, men likevel. Løp og kjøp 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Litt Ot, men jeg lurer på hvorfor lush hår kurene skal i tørt hår? Jeg trodde man skulle bruke shampo og litt varmt vann først, og så kur, og så balsam og litt kaldt vann?
pandabear Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Har ikke prøvd hårproduktene, men ansiktsmaskene dere er kjempedeilige
Gjest gloria Skrevet 13. august 2011 #7 Skrevet 13. august 2011 Ultimate shine er virkelig ultimate shine!! Har brukt denne lenge - riktig nok ikke som en daglig shampoo, men når du ønsker at håret ditt gløder er denne virkelig bra!! Det eneste jeg ikke liker (ironisk nok) er at de kommer i fast form. Om de oppbevares i shampoo boksen som LUSH selger, så klistrer de seg fast. Legger du de på dusjhylla vil de lage flekker. Så dersom noen har bra tips til oppbevaring av disse, gi lyd!
MsQuims Skrevet 13. august 2011 #8 Skrevet 13. august 2011 Jeg har prøvd 4 av Lush sine hårprodukter: 1. Karma sjampobar- denne tørket ut hårbunnen min, og var ikke spesielt imponerende på noen måte. 2. Cynthia Sylvia Stout- Denne var kjempegod. Den pleide håret godt og gjorde det glansfullt. Perfekt hverdagssjampo. 3. Marilyn- for blondiner eller oss som vil ha lysere hår, denne er FANTASTISK! Håret mitt ble skinnende og mykt, kanskje det beste Lushproduktet. 4. En blå sjampobar (husker ikke navnet) var også uttørkende på hodebunn, kjøper nok ikke sjampo i fast form igjen. 1
Månestråle** Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Ang. oppbevaring av shampoo-barene: ikke legg shampoen i boksen med lokket på. Legg heller baren litt på skrå, i åpen boks, slik at luft kommer til. Slik kan den stå på vasken f.eks mens den tørker. Gjør at badet lukter godt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå