AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Plutselig får jeg ikke åpnet noen av filene på datan min. Jeg får enten beskjed om at den ikke finner filen eller noe om en OLE-handling. Noen som vet hva dette kan være, eventuelt hva jeg kan gjøre med det?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Hvilket operativsystem? Litt mer info hadde jo vært kjekt...
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Jeg er helt dum på data, så er ikke så mye jeg kan forklare. Jeg bruker windows vista og det er office-filer (excel og word) jeg ikke har klart å åpne.
nettslaven Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 Jeg er helt dum på data, så er ikke så mye jeg kan forklare. Jeg bruker windows vista og det er office-filer (excel og word) jeg ikke har klart å åpne. Hvis du har office-cd`n ville jeg nok rett og slett reinnstallert office, mye sannsynlig at dette vil løse problemet ditt. Så lenge det er office-filer du sliter med er det nok stor sannsynlighet at problemet ligger i programmet. Har iallefall gjordt dette selv med både office og andre programmer med stort hell når de slutter å virke som de skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå