Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, hvilken type blomster burde jeg velge for å vise til kjæresten min at jeg er lei meg, har oppført meg som en dust, sier unnskyld og at jeg håper at forholdet kan fortsette. Tenker på både farge, type og mengde. Blomster er dessverre ikke helt min sterke side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Er mann, og har tenkt å gjøre mye annet enn å bare gi blomster, men tenkte det ville vært romantisk og symbolsk på en måte.

Skrevet

Gi heller blomster ved en bedre anledning.

Skrevet

Og jeg er kvinne og liker ALLTID best å få blomster plukket fra naturen...

Skrevet

Ja jeg kommer til å gjøre det, men det er hvis jeg får skværet det opp(noe jeg håper jeg gjør). Elsker henne utrolig høyt, aldri følt noe så sterkt for en annen person før. Kan sikkert si det tusen ganger, men jeg føler ikke at det er nok for å utrykke min kjærlighet Trenger bare sårt tips, så kunne også vært fint hvis noen kom med tips eller erfaringer for hva man har gjort, eller en har gjort for å vise at man elsker kjæresten sin og er utrolig lei seg, og angrer ufattelig mye.

Skrevet

Og jeg er kvinne og liker ALLTID best å få blomster plukket fra naturen...

Som hva da :)? Har absolutt ikke peiling på blomster. Eneste jeg vet er at røde roser symboliserer kjærlighet, og at en er mer romantisk. Og at rosa roser viser at man er forelsket?

Høres i grunn, fint ut med blomster fra naturen, blir da mer personlig og ser ikke ut som det er bare noe jeg fant på Oslo S.

Skrevet

Har ikke peiling på blomster, men her står det litt om hva ulike blomster og farger kan symbolisere. Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk! :) Fant denne: Fersken: "Unnskyld". Men blir ikke 12blomster litt sånn, overkill?

Skrevet

Du må også tenke på at selvom du har valgt ut blomster som visstnok skal symbolisere noe spesielt, så kan det hende at hun ikke vet hva som ligger i akkurat det du gir :)

Skrevet

Til TS :

Det er enn nok symbolikk i å plukke blomster selv ; jeg synes det viser mer omtanke og følelser enn (som du selv sier) "noe fra Oslo S. Du trenger ikke ha peiling på blomster for å plukke dem, bare hvis du i tillegg vil at de skal symbolisere noe spesielt. Men som en annen sier her, det er jo ikke sikkert dama veit betydningen av blomstene. Jeg er en naturelsker og har plukket blomster hele livet, men kjenner ikke til en eneste symbolikk for de man finner i naturen.

Men det jeg kjenner, er den spesielle følelsen jeg får når mannen min heller har valgt å traske rundt i det fri og samle en bukett selv - enn å kjøpe en ferdig "dull" bukett med plast rundt.

Skrevet

Tusen takk, tror jeg kjører for blomster i skogen først, og ved en senere anledning kanskje en rød rose(for å vise at hun er den eneste jeg elsker).

Gleder meg til hun kommer hjem i morgen, skal forbedre den romantiske middagen og kvelden. Som sagt hun betyr alt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...