Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. oktober 2011 #141 Del Skrevet 23. oktober 2011 Da burde du lese oversettelsen av bibelen 2011, den er enklere å lese Er det skikkelig oversettelse eller en parodi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #142 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er det skikkelig oversettelse eller en parodi? Det er en mye bedre oversettelse for de har oversatt fra den opprinnelige teksten, den hebraiske. Så de har byttet ut hviledagen med sabbaten som er det riktige. Men samtidig er det enklere språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. oktober 2011 #143 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det er en mye bedre oversettelse for de har oversatt fra den opprinnelige teksten, den hebraiske. Så de har byttet ut hviledagen med sabbaten som er det riktige. Men samtidig er det enklere språk. ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 23. oktober 2011 #144 Del Skrevet 23. oktober 2011 Så hvis jeg dreper deg, men angerer etterpå så er jeg med i himmelgjengen? Det er kjent at mange som driver med mord, voldtekt, pedofili etc etc har angret det det har gjort, men de har allikevel ikke klart å stoppe seg selv fra å gjøre det igjen og igjen og igjen... Det er ikke nok å angre det en har gjort, men en må be Gud om tilgivelse for det. Bibelverset nedenfor vil gi deg svar på ditt spørsmål. Synd: Dersom vi holder på og synder med vilje, er det ikke lenger tilbake noe offer for synder, men en forferdelig gru Hebr.10,26-27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #145 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg tror på Gud og englene. Bibelen klarer jeg ikke helt å tro 100% på da det har vært mye som har blitt sensurert opp gjennom tidene, og mye har blitt forandret i ordlyden for å tilpasse seg tiden den ble skrevet i. Jeg tror bare på Guds godhet, og at Gud vil mennesket bare godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslotur Skrevet 26. november 2011 #146 Del Skrevet 26. november 2011 Det kalles Deist, at man tror på at det finnes en gud eller en høyere makt men ikke tror på religion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 26. november 2011 #147 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg tror på Gud og englene. Bibelen klarer jeg ikke helt å tro 100% på da det har vært mye som har blitt sensurert opp gjennom tidene, og mye har blitt forandret i ordlyden for å tilpasse seg tiden den ble skrevet i. Jeg tror bare på Guds godhet, og at Gud vil mennesket bare godt. du må tro på Guds profeter også. Og viste du at Gud har 99navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekerilar Skrevet 27. november 2011 #148 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) du må tro på Guds profeter også. Og viste du at Gud har 99navn? Gud har langt mer enn 99 navn, ifølge denne listen har gud 203 navn. Det finnes sikkert flere. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_names_of_Odin Dessuten, man trenger ikke tro på noen profeter, det er ikke så viktig. Disse profetene kunne gjerne være pedofile landeveisrøvere, massemordere og brutale krigførere. Endret 27. november 2011 av Ekerilar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 27. november 2011 #149 Del Skrevet 27. november 2011 Gud har langt mer enn 99 navn, ifølge denne listen har gud 203 navn. Det finnes sikkert flere. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_names_of_Odin Dessuten, man trenger ikke tro på noen profeter, det er ikke så viktig. Disse profetene kunne gjerne være pedofile landeveisrøvere, massemordere og brutale krigførere. fortell om profetene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekerilar Skrevet 27. november 2011 #150 Del Skrevet 27. november 2011 fortell om profetene da Hvorfor det? Finnes så ufattelig mange profeter, og ingenting tyder på at noen av dem var noe annet enn svindlere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå