AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Bytter dere på ulike stiler? F.eks rocka en dag, søt en annen dag, romantisk, High fashion, fargerik ol? Jeg går nesten alltid med samme type klær, og vil variere mer. Men er usikker på hvordan
Gjest Heloise Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Jeg er stort sett ganske svart, men noen ganger fargeklatt! Bukse og t-skjorte, bolero eller annen langermet dings over. Veldig lite variasjon her.
-ajla Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Har ikke én stil, men jeg vet hva jeg liker og har aldri problemer med å finne passende klær. Veldig deilig egentlig. Og selv om jeg ikke har én stil, så kler jeg meg noenlunde "likt". Har ingen klær som skiller seg noe særlig ut fra de andre klærne f. eks. Uff dette ble veldig klønete, haha
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Varierer mye, men har ikke noe navn på stilene mine:p Er sjeldent veldig det eller det. Feks helt rocka eller helt shabby chic. Jeg liker veldig mye forskjellig i grunn og har mye i klesskapet! Har en litt pyntet stil. Prøver å kle meg feminint og sexy (men ikke tacky). Følger og lar meg inspirere av moten, men ikke slavisk. Bruker klær som ser flatterende ut på meg, skyr klær som feks haremsbuksa. Bruker stramme jeans, kjoler, skjørt, shorts + topp, tights + tunika, silkebluser og blazere. Liker høye hæler, men begrenser det litt i hverdagen pga komforten. Liker å kle meg ungt, er tidlig i 20-årene. Vil ikke se for voksen ut, men heller ikke en fjortis. Liker farger. Syns det er kjedelig med bare svart/hvitt/grått. Har plagg i de fleste farger i skapet. Har mye tilbehør etter å ha jobbet på Accessorize:p Varierer hvor mye jeg gidder bruke, men slår til med smykker, ringer osv i blant.
LukaFrost Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Jeg er veldig scizofren i klesveien. Jeg kler meg som regel etter humør og dagsform. I klesskapet mitt finner man alt fra div korsetter i både lakk og silke, latex, designerklær, 50-tallskjoler, dongeribukser, t-skjorter tunikaer, fleece og utslitte joggebukser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå