Gå til innhold

Film hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heeei!

Help me!! Irriterer meg grønn over en film jeg husker brøkdeler av. Aner ikke hvem som spiller eller hva filmen heter... Kanskje noen kan hjelpe??

Det handler om en ung dame faller for sin nye nabo, som seff er lege. Husker en scene med at hun klatrer i et tre, tror hun skal redde katten sin (eller hans) og faller seff ned. Legen kommer og hjelper. Dette er vel første møtet dem imellom, og etter det begynner de å date.... Mener det også er en annen fyr(fra jobben hennes??) inne i bildet...

Husker ikke stort, men husker også en scene der hun må på middag med jobben, og fyren er med... Hun har nettopp fått sånn vibrator- egg, og mister fjernkontrollen til det, som seff et lite barn finner og begynner å leke med .... ;)

Er dessverre ikke stor jeg husker, ser bare for meg, hvem hun nå er, når hun klatrer i treet ... Utrolig irriterende... Ringer det tilfeldigvis noen bjeller hos noen?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The ugly truth?

• Liker 3
Skrevet

Definitvt "The Ugly Truth". Har den i samlingen min, og har sett den, og den er helt ok morsom.

• Liker 1
Skrevet

Jaa, det var The ugly Truth jeg tenkte på... :)) Takk for svar! Endelig ro i sjelen! ;)

Gjest Survival
Skrevet

Så den i går :) Koselig, morsom film.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...