momo Skrevet 13. august 2011 #21 Skrevet 13. august 2011 Jeg har bil og leilighet. Jeg måtte vært sammen med mannen i 1 år først, så kunne han flytte inn. Han måtte dele på utgifter som husleie, strøm og internett. Boliglånet betaler jeg selv. Og bilen min kunne han låne, men den hadde blitt brukt mest av meg. Men sefølgelig siden han ville sitte med lave boutgifter, så burde han kunne kjøpe sin egen bil. Og mat er sefølgelig noe vi hadde delt på.
Gjest loren Skrevet 13. august 2011 #22 Skrevet 13. august 2011 Hvis han bidro økonomisk kunne han gjerne flyttet inn og vi kunne delt på bilen - etterhvert. Hva etterhvert er, er ikke noe jeg vil gi noe fasitsvar på, men jeg tenker generelt etter noen måneder, mer om det er barn med i bildet. Når det gjelder bilen er jeg ikke avhengig av den til daglig, så om en ny kjæreste hadde brukt den så hadde ikke det gjort noe egentlig. Igjen - han skulle bidratt økonomisk. Og jeg ville gjort det på samme måte om det var jeg som flyttet inn hos en mann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå