AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Føler for å lufte litt tanker nå og muligens få litt andre synspunkter. Jeg har møtt en fyr på en chatteside for en stund siden. Vi har også møtt hverandre og alt har vært kjempe bra. Men nå i det siste har jeg begynt å bli litt tvilende og lurer på om han kanskje kjører "dobbelt-spill" med flere stk. Saken begynte jo ganske så "uskyldig". Var en jente som skreiv litt flørtende på profilen hans. Han svarte også noe jeg vil kalle flørtende tilbake. Jeg brydde meg noe ikke mer med det. Så dagen etter så har hun skrevet enda mer, og der står det at hun vil treffe han. og det var han enig i. Jeg spurte ganske uskyldig hvem hun var. Da fortalte han at det var ei han hadde kjent lenge. Og at hun nå plutselig hadde tatt kontakt med han. Jeg sjekket tilfeldigvis profilen hans, og fant da ut at han slettes ikke hadde kjent hun så lenge som han skulle ha det til. Han nevnte også for meg at det aldri kom til å bli noe mellom de. Men jeg skjønner ikke problemet med å lyve om det da. Han er også veldig forsiktig på å så om han er med andre jentevenner eks. med kompiser. Eller, la oss si at han er med masse guttevenner, men han nevner aldri jentene som også er med. Syntes det er litt merkelig jeg. (har sett bilder han har blitt tagget i, og der var det noen jenter han "glemte" å nevne når han fortalte hva han hadde gjort og hvem han hadde vært med. Men han sier at han gleder seg til å treffe meg igjen, og alt det der. Så jeg blir veldig usikker. Jeg har ikke nevnt noe om at jeg har funnet ut det at han har lyvd om hvor lenge han har kjent hun. Ikke planer om det i første omgang heller Men hva tror dere? Spiller han et "dobbeltspill" eller hva kan det være? Eller er han bare redd for at jeg skal bli "sur" for at han snakker med andre jenter? (Noe jeg absolutt ikke blir. eneste jeg reagerer på er at han ikke er helt ærlig)
DBM Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Da fortalte han at det var ei han hadde kjent lenge. Og at hun nå plutselig hadde tatt kontakt med han. Jeg sjekket tilfeldigvis profilen hans, og fant da ut at han slettes ikke hadde kjent hun så lenge som han skulle ha det til. Hva er det som tyder på at de ikke har kjent hverandre så lenge?
Steinar40 Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 (endret) Men hva tror dere? Spiller han et "dobbeltspill" eller hva kan det være? Eller er han bare redd for at jeg skal bli "sur" for at han snakker med andre jenter? (Noe jeg absolutt ikke blir. eneste jeg reagerer på er at han ikke er helt ærlig) Ingen som kan tro noe som helst om dette her. Du må finne ut av det selv. Spør og grav! Og får du ikke de riktige svarene - gi faen umiddelbart! Endret 13. august 2011 av Steinar40
Gjest fersk lærer Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 At hun ble lagt til som en venn på Facebook betyr ikke at de ikke ble kjent for lenge siden.
Kosemose Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Når jeg leser dette så husker jeg i allefall en av grunnene til at jeg ikke har tro på å finne kjærligheten på nett. Jeg tror terskelen for flørt er mye lavere for folk man snakker med på nett kontra folk man treffer irl, og jeg tror grensene mellom "bare venner" og "vennskap med seksuelle undertoner/flørt" er vage og ullne på nett. Så jeg tror: Hvis du vil date en fyr som ikke samtidig flørter og utvikler potensielle forhold med andre samtidig, så styr unna de du treffer på nett. Er han aktiv på nett blir du lett en av mange i "netharemet hans" - ikke at det er noe galt i det, du kan jo sågar ha ditt eget "nettharem", men er du ute etter noe seriøst og noe som kan bli et kjæresteforhold, så er du vel neppe interessert i en kjæreste som sitter og flørter med andre på netter under dekke av at de er "venner" ? Sånn sett kan du jo spørre om han kan deaktivisere brukeren sin siden dere dater, og se hva som skjer
Mars1 Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Sorry men du virker helt paranoid. Hvis dere skal ha en sjans må du droppe usikkerheten din og stole på han selv om flere enn deg har hans oppmerksomhet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå