AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Virker dommere og sakkyndige positive til å bruke denne bestemmelsen? Hva vektla dommer og sakkyndig i deres sak? Vil dere ikke svare åpent sender jeg gjerne en pm.
Avensis Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Virker dommere og sakkyndige positive til å bruke denne bestemmelsen? Hva vektla dommer og sakkyndig i deres sak? Vil dere ikke svare åpent sender jeg gjerne en pm. Jeg velger å kun svare direkte på ditt første spørsmål. Der er svaret nei. Når det gjelder det andre du lurer på må du huske på at fagpersonell i barnefordelingssaker kun er opptatt av barnets beste, ikke ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Jeg velger å kun svare direkte på ditt første spørsmål. Der er svaret nei. Når det gjelder det andre du lurer på må du huske på at fagpersonell i barnefordelingssaker kun er opptatt av barnets beste, ikke ditt. Takk for svar:-) Var nettopp hva som ble vektlagt som barnets beste jeg lurte på med det andre spørsmålet. Men jeg forstår selvsagt at det vektlegges antakelig like mange ting som det er barn.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Kom over denne for en stund tilbake: http://advokat-hoimyr.no/index.php?side=artikkel&id=40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå