Gjest Millamania Skrevet 24. november 2003 #1 Skrevet 24. november 2003 Var innom h&m i dag for å se etter en ny foundation.La merke til sånne stick-foundations der, husker det var en del reklame for sånne for noen år siden.Hva er fordelene/ulempene med slike stifter? Og hvordan påføres de egentlig? Hvis noen har en billig, bra foundation for blandingshud å anbefale tar jeg imot med takk..
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Har tidligere prøvd ut foundation-stift fra Maybeline, men anbefaler det IKKE. Min erfaring er nemlig at det blir fryktelig ujevnt og "klinete" resultat, jeg så ekstremt sminket ut - det ble bare ikke pent. Desverre brukte jeg denne typen foundation en god stund før jeg egentlig oppdaget at det ikke var så pent på... :oops: Men - det finnes mange foundationstifter fra bedre (dyrere...) merker enn akkurat Maybeline, som er det eneste merket jeg har prøvd, og jeg kan tenke meg de er mye bedre og lettere å legge jevnt. Ta deg en tur i parfymeri og prøv ut! Jeg for min del sverger til pudderfoundation. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå