Gjest ts Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Hva gjør du når fester er blant de eneste anledningene venninner kommer sammen? Og når enkelte kun er intressert i festing i helgene? Når kosedrikking blir til grisefylla? Hva skjedde med bare å gjøre noe koselig sammen som ikke innebærer drikking?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Da finner man seg nye/andre venninner. Det måtte jeg gjøre.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Finner meg flere venner. Man kan ikke tvinge folk til å endre seg.
Gjest ts Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Det er ikke snakk om å endre folk, det vil jeg ikke. Jeg har andre venninner jeg gjør andre ting sammen med, men vil jo gjerne ha med de andre også, spesielt når det er snakk om bestevenner! Er jo selv glad i en fest, men når enhver hyttetur blir til 3 dager på fylla, og en ferietur blir til én lang fest, blir i hvert fall jeg lei. Derfor er det enkelte venninner jeg ikke kan planlegge å reise bort med, for da vet jeg at drikking er førsteprioriteten. Det virker som om det å møtes for å prate er avleggs.
makkapakka Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Hva gjør du når fester er blant de eneste anledningene venninner kommer sammen? Og når enkelte kun er intressert i festing i helgene? Når kosedrikking blir til grisefylla? Hva skjedde med bare å gjøre noe koselig sammen som ikke innebærer drikking? jeg ble oppringt bare når det var fest på gang, foreslo jeg noe annet var det ikke interesse for det. Ergo hadde jeg bare festvenninner. Tilslutt gadd jeg ikke noe mer.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Da gleder man seg til man går ut av ungdomsskolen:p
Gjest Leonidene Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Det er vel grunnen til at eg og sambo ikkje har så mange venner lenger. Vi slutta å gå ut hver helg etter at vi flytta sammen og fant ut at folk aldri "hadde tid" i ukene til å finne på noe og i helgene MÅTTE de jo naturligvis på fest for å drikke, noe annet ville jo bare vært galskap.
Gjest ts Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 Vel, vi er i 20-årene. Er ikke sånn at vi bare møtes når det er fest eller skal ut på byen, for vi gjør andre ting også, men det er sjeldnere. Derfor hadde det vært hyggelig hvis vi kunne gjøre mer av andre ting. Det ligger kanskje mye i det at venninna mi har mange venner som er yngre enn henne?
smalls Skrevet 12. august 2011 #9 Skrevet 12. august 2011 Skjønner åssen du har det. Har også venninner som jeg kun møter på fester og på byen pga de fester hver helg. Både fredag og lørdag. I ukedagene jobber man og har ikke så mye tid. Verken jeg eller samboer er partyløver lengre, så blir litt vanskelig å møte disse venninne når de bare vil feste hver helg og ikke gjøre noe rolig som å ha filmkveld osv. Møter de kun når jeg skal ut på byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå