Gjest anal Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Spurte dama i går om jeg kunne knulle henne i rompa. Hun sa ja. Hun ble med på det, men jeg fikk det ikke til så godt. Hun begynte bare å le og noen ganger å sa hun au fordi det gjorde vondt. Følte meg som skikkelig klønete. Vi gikk isteden i dusjen og knulla vanlig. Jeg spurte henne i dag også om jeg kunne knulle henne i rompa, og da sa hun at jeg ikke var noe flink til det med glimt i øyet nesten litt flau. Jeg vet ikke, har jeg skremt henne eller? (har jo lyst til å få det til) Tips?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Kommer med standard spørsmål: Brukte dere MASSE glidemiddel?
TaliBanan Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Prøv heller å massere rumpehullet hennes mens du f.eks. slikker henne.. Vent til hun er skikkelig kåt og klar før du gjør det, så prøver du etterhvert med en finger inni. Vil hun ikke så sier hun sikkert ifra 1
billcat Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Hvordan får man ikke til dette? Pikk->glidemiddel->schwupp 1
FancyPants Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 "Du er ikke noe flink til det"?! Hva i all verden er det å si til kjæresten sin? Hvis hun ikke var fornøyd så burde hun ha guidet deg litt da, gitt deg noen tips. INGEN, verken damer eller menn, burde si til noen at de ikke er flinke i senga. Det kan skape usikkerhet, og frykt. Det er sjelden at folk er dårlige i senga på egenhånd. I de fleste tilfeller er det mangel på kommunikasjon. Vi mennesker er ikke tankelesere, og vet ikke automatisk hva partneren liker. Ellers hør på de over her; God tid og masse glidemiddel burde funke.
Gjest Balle Klåfinger Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Tja.....hvorfor skal dere starte med analt SAMLEIE som første steg da? Hørt om buttplugs, vibratorer, fingre, tunge, foreplay...? Gjør det først, så venter du på at HUN foreslår analt samleie du... Og ja, ikke glem lub-a-dube, gjerne vannbasert, spesielt om du bruker latexbaserte dilder og/eller cundøm ^^
Gjest anonym Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Du må huske at "kanalen" ikke er rett, og at du faktisk må ta i litt for å komme inn, ikke som i musa. Det hjelper masse å bruke fingre og glidemiddel først, slik at hun er helt klar. Ellers blir det en engangsgreie
Gjest Kjapp Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 Fingre og vibratorer de FØRSTE GANGENE er rett terminologi her, man kjører ikke samleie første gangen, enkelt og greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå