Gå til innhold

Nytt salgstriks fra ucan2


altflyter

Anbefalte innlegg

I går ble jeg oppringt fra en litt forvirret gutt som spurte etter joshua.. Jeg sa at han hadde ringt feil, og han beklaget på det sterkeste, men at jeg egentlig var kjempeheldig. Som unnskyldning for at han hadde ringt feil, så kunne han nemlig gi meg et fantastisk tilbud. Ucan2 har nemlig en kampanje gående, som tilbyr et mobilabonement til venner av de som jobber der, og de som jobber der selv...

Jeg takket høflig nei, og ble litt forvirret... Var det egentlig seriøst?

Men i dag... Ringte søren meg samme nummeret igjen... En annen forvirret gutt, som spurte etter et annet navn og beklaget på det sterkeste at han hadde ringt feil... Men egentlig var jeg ganske heldig, for han kunne tilby meg et fantastisk tilbud som han egentlig skulle gi kompisen....

Fy søren! Er det bare jeg som syntes telefonsalg blir drøyere og drøyere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha at det går ann. Men Ucan2 er kjent for å være noen sleipinger, de får kun kunder ved å lure de inn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fireflies

Jobbet en liten periode med telefonsalg for noen år siden. Husker godt at sjefen for selskapet, som hadde oppstarskurset, sa at om det var nødvendig å lyve for å få et salg, så var det ikke noe i veien med det. Drøyt. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...