Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!!! Siste episode, og det er jeg glad for....Nå er jeg rimelig lei, og gidder IKKE se enda en omgang.........

Skrevet

Jepp!! Gleder meg til neste sesong også. :D :D

Skrevet
Jepp!!! Siste episode' date=' og det er jeg glad for....Nå er jeg rimelig lei, og gidder IKKE se enda en omgang.........[/quote']

Må nok si meg litt enig. Høres utrolig teit ut, men nå var jeg lei av all spenningen. :-?

Skrevet

Det får lissom være grenser for hvor mye som kan gå galt.....er så usannsynlig at det blir dumt rett og slett......hvertfall etterhvert!!!

Skrevet

Og så er det ganske slitsomt å holde pusten en time av gangen :lol:

Skrevet

Bare så det er sagt: Neste sesong er ikke så slitsom! Nå har de bare sendt 4 episoder, da.. men jeg tror de skjønte at det ble FOR mye i sesong 2..

Skrevet

Og der var det slutt. Like greit, for som flere her sier, det ble slitsomt etterhvert. Mest slitsomt var det at man brukte energi på å irritere seg over de opplagte tingene. Var ikke mye spennende da Matheson "plutselig" (ååååhh, som vi skvatt - NOT) dukket opp hjemme da Kim var der og hentet tingene sine for eksempel.

Ja ja, blir nok å se neste sesong også, for det er jo en bra serie. Sesong 2 tok bare litt av mot slutten...

Skrevet

Super spennans slutt igår, da.

Hun mørke som skadet (drepte?) presidenten, er det en ny terrorist eller var det Marie Warner rømt fra fengselet?

Hmmm......

Skrevet

En bra serie, men nå er jeg glad det er over for denne omgang!

Skrevet

Er også glad for at det endelig er ferdig. Kanskje omsider mulig å få litt oppmerksomhet på mandagskveldene også. :-?

Skrevet

Bra serie, men den tok litt av på slutten synest jeg. Jack Bauer ble litt for mye etterhvert. Når man ser samme fyr nesten halvdau og skamslått med hviskene macho stemme i 24 timer. Ja da blir det litt mye testo... :briller:

Ja, ja jeg har nesten sett alle episodene og fornøyd med det.

Skrevet
Tony Almeida.....!!!

*sikle*

Get in line, honey!

Jeg så ham først!

*kvesser klørne*

Skrevet
Super spennans slutt igår, da.

Hun mørke som skadet (drepte?) presidenten, er det en ny terrorist eller var det Marie Warner rømt fra fengselet?

Hmmm......

hun ligna jo ikke så veldig på marie, da...

rakk å bli skikkelig lei av denne serien. så forutsigbar.

Skrevet

Nå er jeg riktignok blond, men var ikke hun mørke damen på slutten igår - hun samme som var med i sesong 1 (hun som hoppet ut av flyet i fallskjerm) ((eller døde hun...)) ble plutselig litt usikker!!! :o

Skrevet

Irriterte meg litt den slutten - for den etterlot seg litt for mange spm.

Man fikk jo ikke vite hvem han oppdragsgiveren var - han som satte i gang 'forgift-president-aksjonen'. For det var jo Kingsley som ble skutt som liksom var 'hovedmannen' ? Sikkert en oljemann men hvem.

Satser de nå på at evnt. presidenten dør og det blir kaos i USA som igjen vil flre til økte oljepriser ?

Hva var sammenhengen mellom hun datteren som var forræder , Kingsley og oppdragsgiveren ?

Hvorfor i h..... er datteren med og hvorfor han psykohusverten?? Det har jo absolutt ingen sammenheng med resten av handlingen i serien.

Hva skjedde med hun assistenen til presidenten som ramla ned trappen ?

Nå er det mulig at noen av disse spm. ble besvart - så da håper jeg at noen her fikk de med seg evnt. !!??

Skrevet

Damen som drepte presidenten er en ny karakter. Husker dere han på båten som Kingsley snakket med? Han ringte noen etterpå, da alt var over og han fikk vite det ikke ble noe krig. Han sa noe sån som: det er meg, sett i gang". Det var nok denne damen han snakket med.

Mulig dette har noe med neste serie å gjøre, kanskje ikke.

Kanskje han har andre agenda enn oljepriser? Er alltid en som sitter litt lenger oppe vet du. Kingsley hadde mange løse tråder, hvor alle ble knyttet opp mot han. Denn mannen på båten sørget for å ikke ha en innblanding i disse trådene - kanskje ingen vet om kontakten han og Kingsley imellom heller?

Om mulig kan det jo hende at enda lenger oppe var det hele ren politikk. En som virkelig hatet presidenten, som da brukte en fyr som brukte Kingsley for å få det til å se ut som en oljegreie som brukte folk for å få det til å se ut som terror. Ja, det kan være så mangt.

Assistenten ligger vel fremdeles på sykehus, går ut i fra hun overlevde.

Datteren var vel med bare for å få litt følelsesmessig action også med i serien. Få en litt annen historie enn bare terror og olje og politikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...