Gå til innhold

Ettåring som dunker hodet i gulvet..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt?!! Jeg blir helt oppriktig bekymret for hodet hans! Av og til setter han seg på rumpa og dunker hodet i gulvet noen ganger, før han slenger seg om på ryggen så hodet dunker i gulvet den veien også.. Til tider gjør han dette ganske hardt også! Vi sier "nei, slik må du ikke gjøre" osv, men han hører ikke etter. Han er snart 17 mnd, og dette skjer som oftest når han er sint eller ikke får det som han vil.

Hva skal jeg gjøre?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min barndomsvenninne var sånn da hun var liten, hun fikk en "hjelm" hun brukte inne og ute, hun slo hode sitt da hun ikke fikk viljen sin. Vokste fra det etter vært :)

Skrevet

Jeg ville tatt det opp med helsesøster, i tilfelle barnet trenger utredning.

Hvis dette er noe barnet pleier å gjøre ville jeg kanskje kjøpt en hjelm. Ikke sykkelhjelm, men en litt mykere type.

Skrevet

Helt vanlig. Begge mine har gjort og gjør det. Holder noe imellom så de ikke skader seg, ellers gir det lite oppmerksomhet her i huset.

Skrevet

Skal ta det opp med helsesøster. Vi holder også noe i mellom, når vi rekker det. Og det er jo ikke alltid..

Men ifht det med hjelm.. da må jo ungen gå med hjelm hele tiden, for vi vet jo aldri når han har tenkt til å dunke hodet sitt.. Og hva slags hjelm skulle det være? Noe ala denne? :sjokkert:

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...