Gå til innhold

Dildo for første gang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lyst å høre fra dere litt eldre og erfarne damer. Når dere blir masert på en god måte, med olje og hele pakka. Få henne ordentlig kåt, med å sakte bli mer og mer intim, bruke mye olje og masere henne der nede. Er det da greit og avslutte med en vibrerende dildo. Tror ikke kona har prøvd en dildo før, så jeg er redd for et eventuelt utbrudd. Er det riktig av meg å gjøre det på den måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er ikke greit å gjøre det på den måten, du må ta det opp med kona di først om dette er noe hun er villig til prøve. Hvis du bare plutselig tar frem en dildo og bruker den på henne kan det oppleves som et overgrep.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Det er ikke greit å gjøre det på den måten, du må ta det opp med kona di først om dette er noe hun er villig til prøve. Hvis du bare plutselig tar frem en dildo og bruker den på henne kan det oppleves som et overgrep.

Enig. Er mann. Men ville nok ha introdusert det som en overraskelse til kjæresten først. :)

Så ikke leketøyet ødelegger lekestunden ....

Skrevet

Enig med de over. Jeg ville forresten også ha begynt med et mer "ufarlig" leketøy, f.eks. en liten vibrator som ikke ser ut som en penis. Jeg vil tro de fleste damer ville følt det var mer greit med forsiktig vibrering utvendig enn at man drar frem en stor vibrerende silikonpenis og plutselig bare stikker den inn.

Gjest Jhgfjgj
Skrevet

Overgrep???

Slutt å sleng det begrepet rundt som potetgull, det er ikke et overgrep før han evt stappet den inn i henne mens hun hyler nei.

Utover det, et jeg enig i at ideen bør luftes før dildoen tas frem, om hun er en prippen/redd type, lov å se det enn litt.

Skrevet

Enig. Er mann. Men ville nok ha introdusert det som en overraskelse til kjæresten først. :)

Så ikke leketøyet ødelegger lekestunden ....

Tusen takk for kloke ord. Jeg bøyer meg. Godt vi har dere jenter til å passe på. Da får hun klare seg med det tilbudet hun altid vet er parat og som venter henne når hun er kåt nok. Ha en god dag.

Skrevet

Ta det pent, og stryk den over låret hennes først, mot klitten, og så ser du hvordan hun reagerer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...