AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Hei. Vil bare høre deres meninger om en fyr jeg har møtt. Var han som egentlig tok kontakt først (felles bekjente). Han ringte noen ganger da han var på fest og snakket om forskjellig. Så kom han og noen andre på en fest og han overnattet hos meg. Men han var tydelig på at han ikke ville ha sex fordi han ikke ville såre meg og ikke hadde vi noen prevensjon med oss heller. Sendte en del sms etter det. Jeg skal flytte bort i 2 år nå og via sms fikk jeg sagt at jeg ikke var ute etter en sommerflørt. Ville jo ikke skremme han bort, men fikk i allefall forklart at jeg ikke gidder enda en fuckfriend. Han sa selv ved en senere anledning at han ikke kunne ha kjæreste nå, fordi eksdama ville lage mye bråk og de har i tillegg et felles barn. Men de har ikke vært sammen de siste 2 årene. Og ungen er det viktigste for han, og det er jo bra! Men likevel holder han kontakten og sier han likte å sove sammen med meg og ønsker meg god natt osv. Og at vi snakkes. Er redd han bare skal være enda en rundbrenner, men så ville han jo ikke ha sex fordi han ikke ville såre meg. Men sier også at han ikke kan ha kjæreste nå. Hva tror dere? Vanskelig for dere å si, men vil ikke forhåpe noe, men liker han jo litt likevel.. Ville egentlig skrive bare for å fortelle det til noen.
Kaisamaia Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Hvis du skal bo et annet sted i 2 år er vel du heller ikke spesielt interessert i et forhold? Case closed, eller? 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Hvis du skal bo et annet sted i 2 år er vel du heller ikke spesielt interessert i et forhold? Case closed, eller? Tenkte det samme. Avstandsforhold er vanskelig og krevende. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Tenkte det samme. Avstandsforhold er vanskelig og krevende. Ja, vet det. Men til våren skal jeg være i praksis i 4 måneder her i nærområdet (han bor også her). Og så blir det ny praksis rundt jul på andre året. Og etter det flytter jeg tilbake hit Så det er jo ikke alt for lenge. Jeg vil i allefall ta det litt sakte, og ikke bare bli sammen med første og beste. Og virker litt som om han også vil det. Han forhaster seg i alle fall ikke.
Kaisamaia Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Det er lenge til våren, mann! Men, men...du får bare prøve, da. Selv om det ikke er anbefalt, hehe. As you like it.
Avensis Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Ville jo ikke skremme han bort, men fikk i allefall forklart at jeg ikke gidder enda en fuckfriend. OK? Du vil ha kjæreste du. Play hard to get... Beste råd om du ER interessert i noe mer.
Cera Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 Jeg hadde vært skeptisk når han sier at han ikke kan bli sammen med deg fordi eksen han ikke har vært sammen med på to år kan lage bråk..
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Han er interessert i deg på en eller annen måte, men ikke nok til at han vil være kjæresten din (enda?) Ikke sov sammen med han før han virkelig vil ha deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå