Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal snart slutte å mase..lurer bare på en ting til :oops:

Har nå bestemt meg for å bestille disse produktene: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/1964

Men jeg kunne godt tenke meg en god hårkur i tillegg. Som nevnt tidligere, så er håret mitt veldig tjukt med lengde til noe nedenfor skuldrene. Det er farget i tuppene. Det er også fall i det..

Jeg sliter dessuten med tørr og kløende hodebunn.

Ja, så da er det store spørsmålet..Noen som kan anbefale en kur som vil gå godt sammen med shampoen og balsamen jeg skal bestille?

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Kerastase har en hårkur for grovt tykkt hår som får håret mykere og mere lettthåndterlig.

Spør frisørdama om den.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Tror den hårkuren Sexysadie sikter til er Masqueintense. Har selv brukt den og var fornøyd, selv om jeg synes Redkens all soft heavy cream er hakket bedre.

For hodebunnen vil jeg anfefale en nattbehandling fra Kerastase som heter Dermo calm noctocalm - et serum du skal påføre dråpevis i hodebunnen og la virke over natten. Du behøver ikke skylle den ut og håret blir ikke fett av den. Jeg fikk den selv anbefalt av min frisør og etter kun to behandlinger, er hodebunnen min ikke til å kjenne igjen. Tror det der må være det nærmeste jeg har kommet et vidundermiddel noen gang.

Jeg handler selv mye på lookfantastic, men akkurat noctocalmen var faktisk rimeligst hos frisøren min. De andre Kerastase-produktene jeg bruker har imidlertid vært billigere på lookfantastic, så det lønner seg tydeligvis å sjekke prisene iblant.

Skrevet

Jeg har en hårkur fra Kerastase. Den lysegrønne, som skal gi volum i håret! Grei nok den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...