Elensire Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Var på en bryllupsmesse på begynnelsen av året og snakket der med et glassmagasin. Vi skrev oss opp på en liste slik at vi fikk tilsendt informasjon om populære bryllupsgaver, ønskelister, og arrangementer i forbindelse med bryllup som de hadde. Dato for vigsel ble ikke opplyst i og med at vi ikke var sikker på når vi skulle gifte oss. Den ble satt først tre måneder senere, og ingen av oss har snakket med den butikkkjeden siden bryllupsmessen. Men i dag fikk jeg en velkomst mail fra kjeden hvor de ønsket oss velkommen til bryllupslisten deres, hvor de hadde lagret informasjon på oss, og laget informasjon slik at listen var åpen for gjestene våre. De hadde til og med lagt inn vigsels datoen vår Ikke skjønner jeg hvor de har fått noe av dette fra, og ikke heller hvordan de kan være så frekke!? snakk om å sko seg på andres lykke! Er det noen andre som har opplevd liknende? Vi har forøvrig liste liggende hos to konkurrenter av de, og har slett ikke noe ønske om noen liste hos de!
Anglofil Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 (endret) Da jeg jobbet i den kjeden var dette aldri vanlig praksis, og opplysninger om dato lagret vi aldri, så jeg tenker kanskje at det er noen av dere familie/venner som har opprettet i deres navn? De skor seg dog strengt tatt ikke på deres lykke så lenge det ikke står noen ønsker der. Du får ringe til dem og høre, det kan være det er en enkel forklaring. Hvem som helst kan dog opprette brukernavn og passord på nettet og opprette en liste på bryllupslisten.no. Mvh Yvonne Endret 12. august 2011 av Yvonne
Elensire Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2011 Det var ikke Christiania som opprettet ønskelisten på oss Yvonne:) Der har jeg selv jobbet, så jeg føler jeg er godt kjent med rutinene for ønskelister. Det var derfor jeg ble litt satt ut i går kveld da mailen tikket inn. Ønskelisten står og merket med "bryllupsmesse****" og, så jeg tviler på at det er noen andre som har opprettet den. Jeg syns uansett det er frekt å opprette en ønskeliste på den måten. Hvis en av butikkene søker på oss vil de jo få opp listen, og potensialet for å vinne ekstra kunder fordi det kan se ut som at vi har opprettet listen hos de, er jo absolutt til stede.
Anglofil Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Jeg skjønner det, men da ville jeg i såfall ha ringt dem. Mvh Yvonne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå