Gå til innhold

SANDMAN!??!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Sjarmerende det er du - det kan ingen ta fra deg! :ler:

Jeg syns Kabelsatan er skummel jeg da... Byssan Lull fungerta alltid innmari bra hos oss :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Jeg syns Kabelsatan er skummel jeg da...

Nevøen min på snart 5 ble litt redd de gangene han tok telefonen og jeg presenterte meg som Greven av Grav...

På den annen side synes han jeg likner på Pysa, så jeg vet ikke helt når det gjelder den omtalte sjarmen...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allah har en sushibar på Gjøvik...

:hoho::hoho: ...jævlig bra....

...kan bare beklage at jeg ikke så det frekke utspillet ditt før nå...jeg er nemlig kun på Bryllupsforumet nå for tiden :ler:

...ellers, sier jeg som Victor Norman, min smak og mine vaner er ikke noe diskusjonstema... :blunke:

...forøvrig vil jeg si at den som ikke har vært tilstede på en ELO-konsert, er ikke meningsberettiget.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
den som ikke har vært tilstede på en ELO-konsert, er ikke meningsberettiget..  :tunge1:

Må innrømme at jeg foretrekker Kraftwerk unplugged...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Nå er du slem...  :wink:

Ja, snart klager nok Sandman, og da blir tråden stengt...

Forresten spilte jeg Marillion i går, for første gang på mange år. De har...ikke helt tålt tidens tann... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snart klager nok Sandman, og da blir tråden stengt...

Forresten spilte jeg Marillion i går, for første gang på mange år. De har...ikke helt tålt tidens tann... :cry:

Tror ikke jeg tør å prøve engang... Har også ei plate med Ultravox som jeg er livredd skal ha mista lat jeg engang likte den for...

Det er noe dritt å bli voksen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har også ei plate med Ultravox som jeg er livredd skal ha mista lat jeg engang likte den for...

Det er noe dritt å bli voksen :-?

Voksen :o Ja, fankern!

Vienna har forresten tålt tidens tann, tror jeg! Det skader jo ikke å prøve..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Vienna kan jo ha klart det... men Dancing with tears in my eyes, som jeg syns var umåtelig vakker har neppe klart seg... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dancing with tears in my eyes

:går umiddelbart inn i småsentimentalt mimremodus:

Derimot slo det meg også i går at det var lenge siden jeg hadde spilt Thin Lizzy. Om ikke annet er platecoverne en drøm for frisørlærlinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thin Lizzy... afro ut av ville hel... :ler:

Har mye koselige plater... Tror jeg må hjem og kople opp platespilleren nå gitt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, platespiller er et must til alle LP'ene mine/våre. Og det er ikke bare Sandman som har dårlig smak, jeg innrømmer gjerne at det er både LP'er og ikke minst endel singler som ikke er noen utstrakt pryd for samlingen min...

:oops:

Hva i all verden skulle jeg for eksempel med singelen "Woodpeckers from space"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...