Gå til innhold

SANDMAN!??!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Electric Light Orchestra på pallen blant tidenes beste band? :o

Kødder du eller har du rett og slett glemt å ta pillene dine i dag?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEY???!!! :fy:

Don't mess with ELO! De hadde da mye fint? (kanskje litt drøyt å kalle dem klodens beste, men dog...) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

OK, jeg innrømmer at jeg kjøpte en ELO-plate en gang - den med "Confusion."

Platen ble imidlertid kjapt solgt igjen for å delfinansiere en bootleg med Marillion (noe som også er litt flaut, sånn i ettertid...)

Uansett; selv om Jeff Lynne og vennene hans av og til hadde noe for seg, er det et stykke til å havne på seierspallen når tidenes beste skal kåres. Jeg tror ELO havner rundt 145. plass på min liste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufta gikk liksom litt ut av meg nå ja... :-?

Har jo til og med en Marillion-single i hylla hjemme, så vi var veldig enige denne gangen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
(første singel etter at Fish slutta :oops: :oops: )

Suzy, dah!

Marillion uten Fish ble som ...eh...fiskepudding uten...fisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du jeg rødmer?! :roll: :oops:

Fryktelig flaut å være så treig at jeg ikke fikk kjøpt noe før det var for sent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På den annen side, ó skjønne Elverumming (eller whatever det heter): Jeg kjenner mange som var hardcore Marillionfans for 20 år siden som i dag blånekter for at de i det hele tatt hørte på dem...

Vi to står nå i det minste frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På den annen side, ó skjønne Elverumming (eller whatever det heter): Jeg kjenner mange som var hardcore Marillionfans for 20 år siden som i dag blånekter for at de i det hele tatt hørte på dem...

Vi to står nå i det minste frem...

Jepp - innrømmelse er det første skrittet på veien til renselse (halleluja!) :wink:

Dette med Marillion-flauhet skal jeg jammen bruke mot noen snart - det var folk som var mye mere gira på dem enn meg... Og som pussig nok fremsto som veldig smarte den gangen :ler:

Å ja.. det heter elverumsing :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elverumsing? Det skulle de ha praktisert på Toten også, særlig på tysk: Totensing...

:hoho::hoho::hoho:

Er det ikke nok at de er fra Toten??? Makan til stigmatisering av folkegrupper :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var ny for meg gitt... :ler:

Ja, stigmatisering - det kan da ikke føles bra å være en "dødning" (fra tysk altså)??

Kan du flere fine sanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kan du flere fine sanger?
Faktisk er det slik at Daniel sovner nesten med en gang jeg begynner å synge den gamle Charlie Rich-klassiker'n "Feel like going home." Teksten passer vel omtrent like godt som "Mor, jeg vil tilbake" - men sangstemmen min er ufattelig dyp og vakker!

...og så holder jeg på å lese meg opp om Kaptein Sabeltann - eller Kabelsatan som han også kalles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...