lakk Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 kjøpte høyhælte sko i london,for noen månend siden,men de er litt for store og glipper litt!!!er det noe jeg kan kjøpe eller sette på slik at de blir helt passelig??tror jeg hørte om noe man kunne kjøpe eller sånt men husker ikke helt!hva det var.noen som vet eller??
Moscato Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 De har det du trenger på skobutikker. Ta med deg skoene, så få du teste litt før du kjøper. Party feet kalles de ofte, og hælkappeinnlegg (dette er to ulike ting, altså. Det ene er en såle til tåballene, det andre skal baki hælkappen).
Gjest Lille-pus Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 (endret) Dersom skoene er et halvt nr. eller så for store så er ofte det enkleste å legge inn halvsåler foran i skoene. de aller fleste skobutikker har halvsåler i skinn, og ikke er de spesielt dyre heller Endret 11. august 2011 av Lille-pus
Djungelvrål Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Jeg sliter med dette problemet med pumps. De vider seg ut etter noen gangers bruk, spesielt de i skinn. Og de glipper enda mer når jeg bruker strømpebukse og det gjør jeg stort sett alltid. Har prøvd å legge halvsåler i foran men da blir de for trange (har bred fot og oppover-tå) En slik pute man limer bak inni hælen på skoen funker ikke heller, de glir av eller så er de ikke tykke nok til å forhindre glipping. AAAAAAARGH!!!!!!! Utrolig irriterende!!
lakk Skrevet 11. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2011 takk for tips dere!!!!dere er herlige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå