AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Jeg har grublet og søkt og grublet og søkt, men finner ikke svaret. Kan noen fortelle meg hvem som er stemmen til Philip (stjerneskrujernet) i Handy Manny?
Wanita Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 På ngelsk? Carlos Alazraqui Fant ikke ut på norsk. Har så vidt sett det så kjenner ikke igjen stemmene
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Nei, på norsk. Men takk for svar likevel. Håper noen andre der ute vet det?
makkapakka Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Jeg har grublet og søkt og grublet og søkt, men finner ikke svaret. Kan noen fortelle meg hvem som er stemmen til Philip (stjerneskrujernet) i Handy Manny? sigurd sollien?
Jente__87 Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Norske stemmer Manny Carson - Erik Skøld Phillip - Christoffer Staib Skrujens - Øyvind B. Lyse Strekk - Klara Høegh Skvise - Vilde Moberg Herr Klumse - Simen Strand Spik - Sigurd Sollien Flise - Hanna Kanutta Helstad Rustein - Magnus Skjegstad Kelly - Kari Reigstad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå