Gå til innhold

Ipad 2 - overføre filmer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg ipad 2, men får rett og slett ikke til å overføre filmer til iPad'en :S noen som kan hjelpe? Går det an å bruke VLC?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med det selv. Jeg kjøpte MovePlayer appen, men den lagger. Får lyden, men bildet henger.

Har ikke funnet noen andre avspillere, så hvis noen har en løsning tar jeg i mot med takk :)

Skrevet

Har ikke løsning, men har denne på mine innlegg i tilfellet noen glupere enn meg kommer innom å svarer her :ler:

Skrevet

Kan varmt anbefale AVPlayerHD (21 kroner i App Store).

Lar deg enkelt overføre alle typer filmer gjennom iTunes, eller endatil trådløst gjennom dens innebygde FTP server. Spiller av alt jeg har kastet på den, være seg WMV, MKV, AVI, MP4, MOV, m.m.

Skrevet

Hmm.. den skal jeg se på. Takk.

Den lagger ikke?? Kan den spille alle filformater?

Skrevet

Den fungerer helt fint hos meg, på min iPad 2.

Mener jeg har spilt av 1080p uten hakking, men er i alle fall sikker på at 720p går helt smertefritt.

Den første og eneste avspilleren jeg har prøvd, og det er sikkert andre der ute. Jeg har bare ikke sett nytten av å lete videre da denne funker som gull hos meg.

Skrevet

må man innstalere denne på ipaden eller på dataen? og hvordan går jeg frem? må jeg innom itunes for å bruke appen? jeg har nemlig ingen app-knapp på min itunes som jeg har sett mange andre har

Skrevet

Tada!! Det funka helt strålende :)

Last den ned på iPaden AB, så må du koble iPaden til dataen og iTune. Velg iPaden i sidemenyen, velg programmer på toppen. Helt nederst (scroll helt ned), velger du programmet, trykker legg til, og finner filmen du vil legge til.

Skrevet

Tada!! Det funka helt strålende :)

Last den ned på iPaden AB, så må du koble iPaden til dataen og iTune. Velg iPaden i sidemenyen, velg programmer på toppen. Helt nederst (scroll helt ned), velger du programmet, trykker legg til, og finner filmen du vil legge til.

men det viser ingen "programmer" knapp oppe på toppen :( har sett screenshots på andre nettsider også, men det er ikke det på min :( buhuu!

Skrevet

Jo, nå du merker ipaden inne i iTunes har du en linje helt øverst: bilder, filmer, programmer, musikk osv... Du har vel den linja??

Skrevet

Jo, nå du merker ipaden inne i iTunes har du en linje helt øverst: bilder, filmer, programmer, musikk osv... Du har vel den linja??

nei, har ikke den! :S hva kan være problemet? :/

Skrevet

nei, har ikke den! :S hva kan være problemet? :/

Da tror jeg du gjør noe feil. Kan prøve å huske å ta en printscreen når jeg kommer hjem.

Du er sikker på at du har merket iPaden i iTunes? På datan din. Da ser man en oversikt over noen instillinger osv. Over der er en liten linje som er lik som den som er på iTunes Store (mener jeg å huske).

Skrevet

Da tror jeg du gjør noe feil. Kan prøve å huske å ta en printscreen når jeg kommer hjem.

Du er sikker på at du har merket iPaden i iTunes? På datan din. Da ser man en oversikt over noen instillinger osv. Over der er en liten linje som er lik som den som er på iTunes Store (mener jeg å huske).

hm... å merke? da trykker jeg bare på ipad'ens navn på en måte? slik at den er markert? så står det musikk, filmer under til venstre. men den linja øverst med programmer osv. viser ikke:S

Skrevet

FIKK DET TIL! :D HEHE!

Skrevet

FIKK DET TIL! :D HEHE!

Hva var trikset?

For sannelig om jeg har opplevt at knappene bilder, filmer, programmer, osv. har vært borte vekk. Greit å vite løsningen dersom det skulle skje.

Skrevet

Så bra.. Nå som jeg har tatt printscreen og lagret også.. Jaja, da trenger du ikke den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...