AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Er det noen som har noen skrekkhistorier fra nettdating? Ting man bør passe på, være obs på etc?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Jeg møtte en kar en gang som hadde brukt et falskt bilde, beinflørta og snakka om sex under middagen og ville ha meg med på hotellrommet sitt for sex. Jeg spurte hvorfor han brukte falskt bilde, han sa han mente han var helt lik og det var han IKKE. Han var sikkert 15 år eldre enn han hadde sagt, jeg stakk fort fort fort.
Facepainter Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Sørg for å få se bilder som forteller litt mer om kroppen enn et bilde tatt på skrå ovenfra gjør. Gjerne med dagens avis.
*Vilje* Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Om du avtaler å møtes offentlig og bare for en kaffe eller øl, er det ikke noe problem å komme seg bort fra første møte IRL kjapt om nødvendig. Har hatt et par møter hvor jeg har unnskyldt meg i løpet av en time og sagt at dette kommer ikke til å funke.
Avensis Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Er det noen som har noen skrekkhistorier fra nettdating? Ting man bør passe på, være obs på etc? Det viktigste du skal forholde deg til er hva du utleverer av deg selv FØR du møter noen. Oppgi minimalt i profil og hva du sier under "samtalen". Da er det, som flere her påpeker, lettere å stikke av og fortsatt være "anonym". Selv etter en kjapp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå