Gå til innhold

Tips om Kino - hva skal vi se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kino skal jeg gå på i dag. :o Jeg skal få bestemme på en gruppe på 4 personer inkl. meg, men vet ikke hva jeg skal velge. TIPS???? :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEMO Den er bare helt konge. og like morsom for voksne som for barn. Måkene er ubetalelige. Og Haien; fisk er ikke mat :ler::ler::ler:

Skrevet
NEMO

:ler: Har hørt at den er god, men en i gruppen har sett den. Jeg kan opplyse om at de andre har lyst til å se MATRIX, men jeg har sagt nei. Nå lurer jeg på om jeg skal bøye meg for flertallet :oops: Er den bra?

Skrevet

Vet ikke om Pirates of the Carebbean går enda....Isåfall er den megamorsom - m Johnny Depp i hovedrollen som en halvgal pirat!

Skrevet

"Kvinnen i mitt liv" dersom den går enda!

Jeg hodt på å le meg skakk da jeg så den.

Skrevet

Jeg har så lyst til å se norsk, men en i gruppen har ikke lyst til det :cry: fader assa....har lyst til å se kvinnen i mitt liv- kjempemye.... :wink:

Skrevet

Jeg så Matrix i går, og den var ikke ille.

Jeg liker vanligvis ikke "slike" filmer, men jeg synes den var helt grei.

Den varer i ca 2 timer.

Skrevet

A supert, det var det jeg ville høre :blunke: Jeg føler jeg må være demokratisk, så jeg bestiller kino på denne :lol:

Takk for tips... :briller:

Skrevet

Jeg kan nok love at du "lever igjennom" den, ja. :wink:

*klem*

Skrevet
Jeg skal få bestemme...

Om det er ståa så bare ta Kvinnen i mitt liv om det er den du har lyst å se. Matrix filmene er digg om du liker sci-fi og fx.

=)

I likesssssssss it anyways.

Skrevet

Jeg er vel litt sent ute, men jeg må bare anbefale Kill Bill. Fantastisk bra, hvis du klarer å la deg underholde av blodsprut.

Skrevet
loveactually

Den har alt! :hjerter: :enig_animasjon: :grine::hoho::hoppe::lol::sjarmor:

Det ble love actually.... :enig: vaffal nok kjærlighet :blunke: Den var hærrrlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...