AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Jeg har alltid hatt store problemer med å komme. Jeg har brukt laaaang tid... Men nå med denne mannen så er det nesten motsatt, han trenger såvidt å røre meg før jeg kommer. Og å holde meg lenger enn 2 minutter, det er umulig... Før var jeg overlykklig om jeg kom en gang, og det har vel skjedd en eneste gang at jeg har kommet to ganger.. Men nå.. kommer jeg gang på gang på gang... og ja, det er helt fantastisk, dette er en helt ny verden for meg. Jeg har aldri før hatt vaginalorgasme, ikke før i går, da skjedde det 2 ganger... Og den første var så kraftig at jeg nesten svimte av.. jeg lå lenge og hev etter pusten, og ristet... jeg skjelver forøvrig nesten etter hvr eneste orgasme. Mannen min syns jo dette er fantastisk, men skjønner ikke hvorfor dette skjer når det ikke har skjedd med andre... Jeg får faktisk orgasme bare han suger på puppene mine, DET har jeg iallefall ikke vært i nærheten av før... Og saken er at det går fortere og fortere å få orgasme for hver gang vi har sex, så hvordan skal dette ende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå