Gå til innhold

Grønnsaks/salat kuttermaskin

Ella-Armani

Anbefalte innlegg

ER det noen som har erfaring med dette?

Jeg elsker salat og fruktsalat, men det tar så lang tid å kutte opp, så vil gjerne ha en maskin som gjør det litt mer effektivt, så det blir litt mindre tiltak å ordne sunn mat.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TVShop eller Tvins har en sånn salatbolle med kutter i lokket, og den fungerer visstnok som sånn salad spinner også... Er hvertfall verdt å sjekke ut :)

Ellers finnes det spirooli, saladecco, julienne-cutters, mandoliner, og igrunn alt mulig annet, så det spørs på behovet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg tenkte vel mest på en maskin som gjør jobben, uten at jeg trenger å stå å dra eller snurre noe steder. Skjønner jo at jeg må ta ut kjernen av epler og paprika osv, men vil gjerne ha muligheten til å bare slippe grønnsakene oppi og vips er det ferdigkuttet. Har veldig liten erfaring med alt av apparater, har alltid gjort alt for hånd. Men spiser mye salat til maten og mye fruktsalat, så bruker litt for mye tid på oppkutting i hverdagen synes jeg.. Så er det litt godt å slippe også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du absolutt sjekke ut den til tvshop/tvins, der bare legger du ting oppå og smeller igjen lokket så er det ferdig kuttet (ifølge reklamen).

Gå inn på sidene dems og se, tror de pleier å legge ut videoer av tingene sine.

Lyst på den selv, men har så mye sånt fra før at jeg ikke kan rettferdiggjøre ett slikt kjøp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...