Gå til innhold

Lave menn..usexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er lave menn, altså type 1.60-1.70 alt ettersom, sexy?

Jeg personlig føler meg manndig om jeg går sammen med en gutt som er like høy som meg, eller bare litt høgre. Ei helder er det hot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om supersexy menn som er lavere enn meg (er selv 1.72), og menn som er høyere men fullstendig mangler 'det lille ekstra'. Klart man på mange måter kan føle seg litt mer 'feminin' når man er med noen som er endel høyere, men ser overhodet ikke noe problem i å kanskje finne meg en på min egen høyde. Jeg tenker oftest at det er verre andre veien, at ingen hankjønn ønsker en kjæreste som er like høye som dem :unsure:

• Liker 2
Skrevet

de er like flotte som de som skaller i dørkarmen. Det handeler om de selv føler seg bra og har bra selvbilde. Det er smittende å være genuint glad i seg selv . Ikke selvgod, men være sin egene beste venn...

Jeg bryr meg ikke om høyden inni, for jeg har et ego som sterkker seg høyere enn mine egene 1.72 i strømpelesten :wow::kyss:

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg kikker aldri på lave menn. De tenner meg ikke seksuelt.

• Liker 4
Skrevet

signerer den.

Men skal være høye og det tror jeg de fleste jenter foretrekker

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror de fleste har fått med seg det nå.

• Liker 4
Skrevet

Det gjør ikke noe at han er lav, så lenge han er høyere enn meg :)

Selv er jeg bare rett over 1,60 og synes det er fint hvis mannen er rundt omkring/opptil 1,70 ca. +/-

Ikke det at høyden avgjør om jeg går inn i et forhold, for her er det andre faktorer som spiller større rolle. Menn sånn generelt kan han være lav, bare han er høyere enn meg :)

Gjest Husvarm
Skrevet

Hvorfor så mange tråder om høyde på menn? De fleste som har litt livserfaring forstår om kjemien er tilstede mellom to personer vil høyde og andre ting telle mindre. Det finnes flotte menn i alle størrelser akkurat likeledes som det gjør med kvinner. Man kan vel si at i samfunn som vi bor er det nok litt tabu som kvinne være sammen med en mann som er kortere enn seg selv, men det her mange bryr seg for mye om hva andre mennesker synes om dem selv. Vil du heller være sammen med en mann som er 185 cm med personlighet og mange dårlig kvaliteter som vennene dine forguder, eller vil du være sammen med en på 170 cm som har mange gode kvaliteter som du verdsetter, men som vennene dine ikke liker fordi han ikke er høy nok. Dette ble nok litt langt, men jeg håper at jeg har fått understreket peonget.

Eneten du er kvinne eller mann så vil det for de fleste fungere slik at om man møter en person som har mange kvaliteter som du verdsetter, så kan det hende at du faller for han/henne, til tross for at h*n ikke har alle de kvalitetene du og kanskje vennene dine hadde listet opp som den perfekte match.

Til alle de som føler mandig/maskulin når de er sammen med menn som er like høye eller lavere. Dere har tydlivis ikke forstått når det er snakk om maskulinitet og femininitet er det snakk om egenskaper ved kjønnene. Det finnes så vidt jeg vet ingen egenskap som kalles "å være høy" eller "å være lav".

• Liker 3
Gjest Husvarm
Skrevet

Litt skrivefeil, men men... håper dere forstår poenget.

Skrevet

Jeg er 1.65 og min kjære er 1.75. Det er helt perfekt. Han er ikke høy, men han er høy nok for meg :)

Var sammen med en som var akkurat like høy som meg før, og merker det etterpå at jeg ikke kommer til å bli sammen med en med samme høyde som meg igjen.

Som sagt tidligere i tråden føler man seg litt mer feminin og beskyttet kanskje?

Eneste negative med høyden til min kjæreste er når jeg tar på meg høye heler. Da blir jeg omtrent like høy som han og det liker han ikke. hehe.. :fnise:

Skrevet

Rettelse: Han er 1.75.. Han er ikke høy i mine øyne! 1.75 er kanskje høyt for andre!

Skrevet

Jeg er 183 ca. (målte meg nettop), er utiltrekkende lav? :P Eller går det som småhøy/høy?

Skrevet

Hvorfor så mange tråder om høyde på menn? De fleste som har litt livserfaring forstår om kjemien er tilstede mellom to personer vil høyde og andre ting telle mindre. Det finnes flotte menn i alle størrelser akkurat likeledes som det gjør med kvinner. Man kan vel si at i samfunn som vi bor er det nok litt tabu som kvinne være sammen med en mann som er kortere enn seg selv, men det her mange bryr seg for mye om hva andre mennesker synes om dem selv. Vil du heller være sammen med en mann som er 185 cm med personlighet og mange dårlig kvaliteter som vennene dine forguder, eller vil du være sammen med en på 170 cm som har mange gode kvaliteter som du verdsetter, men som vennene dine ikke liker fordi han ikke er høy nok. Dette ble nok litt langt, men jeg håper at jeg har fått understreket peonget.

Eneten du er kvinne eller mann så vil det for de fleste fungere slik at om man møter en person som har mange kvaliteter som du verdsetter, så kan det hende at du faller for han/henne, til tross for at h*n ikke har alle de kvalitetene du og kanskje vennene dine hadde listet opp som den perfekte match.

Til alle de som føler mandig/maskulin når de er sammen med menn som er like høye eller lavere. Dere har tydlivis ikke forstått når det er snakk om maskulinitet og femininitet er det snakk om egenskaper ved kjønnene. Det finnes så vidt jeg vet ingen egenskap som kalles "å være høy" eller "å være lav".

Du har misforstått. Makan, hvem bestemmer hva som er maskulint/feminint? Den delen teller også på utseende! Det er jo ikke å ta feil av.

Her snakker vi ikke om personligheten, men enkelt og greit høyden på menn.

Jeg er opptatt av å tenne seksuelt på mannen jeg blir sammen med. Nei, jeg driter ikke i hvordan mannen ser ut, for desverre er det viktig. Jeg velger da selvsagt ikke en mann på 185 cm med dårlig personlighet som du skriver. Vi er foresten på et seksualtetforum.

Det er jo ikke snakk om hva andre synest, i den forstand at jeg skal ta stilling til det. Jeg spør hva andre synest om det, og om mange tenker det samme som jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 183 ca. (målte meg nettop), er utiltrekkende lav? :P Eller går det som småhøy/høy?

Hehe. Artig at du nettopp målte deg. Nei, det er jo høyt nok i mine øyner.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jared Leto er 175, så det går vel an.. ;)

Skrevet

Hehe. Artig at du nettopp målte deg. Nei, det er jo høyt nok i mine øyner.

Ikke at jeg bryr meg veldig mye om høyden men måtte sjekke ;)

Gjest "gjest"
Skrevet

Jared Leto er 175, så det går vel an.. ;)

Fysj, nei. Jared Padalewski derimot...

Skrevet

Lave menn kan helt klart være sexy.

• Liker 1
Skrevet

Eg bryr meg lite om kor høg ein mann er, sjølv om eg er høg. Gjer meg ingenting viss eg får ein kjærast som er lavare enn eg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...