blomsterpiken96 Skrevet 11. august 2011 #1 Del Skrevet 11. august 2011 hva er best og hvor får jeg kjøpt det? bor i trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JizzInMyPants Skrevet 11. august 2011 #2 Del Skrevet 11. august 2011 Regner med du får kjøpt det på helsekost/apotek, men det smaker jævlig så min anbefaling er tablettform. Finnes også næringsgjær som er litt mildere i smaken, og lettere kan brukes i matoppskrifter f eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterpiken96 Skrevet 11. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 11. august 2011 har hørt at kroppen tar op pulverisert form bedre..? er dette sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tudeluu Skrevet 11. august 2011 #4 Del Skrevet 11. august 2011 pulver er nok best, men det smaker helt forferdelig! Så for min del funker det dårlig med pulver. Jeg får det nemlig ikke i meg Du får kjøpt det på matbutikker, i hylla med helsekost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #5 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg syns suplex b fra helsekosten er veldig bra, mistet veldig mye hår en stund(fordi jeg røyker tror jeg), og etter en mnd mistet jeg mye mindre når jeg brukte suplex b, den har både b vitaminer , ølgjær, sink og kisel fra kjerringrokkekstrakt, som også er veldig bra for huden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. august 2011 #6 Del Skrevet 11. august 2011 har hørt at kroppen tar op pulverisert form bedre..? er dette sant? Ja, og blander du det i appelsinjuice så er det ikke så galt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 11. august 2011 #7 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg prøvde pulverisert en gang, og det var virkelig helt grusomt. Ikke sjangs på å få det ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 11. august 2011 #8 Del Skrevet 11. august 2011 Pulveret får du kjøpt på de fleste dagligvarebutikker tror jeg. Jeg har tidligere kjøpt det på Rema1000 hvertfall. Orange boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå