Gå til innhold

den ultimate 90-talls låta..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med Di Derre og Jenter. Likte best parodien jeg da med de hardtslående jentene :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, å, å... nå kom jeg på en til, Postgirobygget En solskinnsdag, +++++ hele Melis er så råååå

PG holder seg til Norsktoppen gitt :ler:

Skrevet
Et mulig kompromiss er jo selvsagt å si at REM er 80-tallets band (som jeg også mener at de er)' date=' og at 90-tallet toppes av Uncle Tupelo...[/quote']

Det bør vel være et kriterium at folk har hørt om bandet?

Gjest Anonymous
Skrevet
Det bør vel være et kriterium at folk har hørt om bandet?

Så lenge jeg har hørt om bandet, hørt på bandet og elsket musikken er det godt nok for min liste, Tuji...

Jeg vedder forresten på at du ikke vil ha sansen for Uncle Tupelo, selv om du en dag kommer ut av den musikalske Neverlandtåken din...

:ler:

Skrevet

Jeg er i stand til å like flere musikktyper samtidig.

Jeg vet at det kan være vanskelig å forestille seg, men prøv.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er i stand til å like flere musikktyper samtidig.

Jeg vet at det kan være vanskelig å forestille seg, men prøv.

:o

Nei, klarer ikke!

:kul:

Skrevet

Vet ikke om det er den ultimate, men jeg tenkte på 'Poison' med Prodigy. Det kommer jo litt ann på hvilken aldersgruppe du vil beskrive da. Tror ikke faren min er enig med meg likssom... :ler:

Ellers så poppet det jo opp adskillige girl-/boyband og grungeband på 90-tallet da...

Jennifer

Skrevet
Vet ikke om det er den ultimate, men jeg tenkte på 'Poison' med Prodigy. Det kommer jo litt ann på hvilken aldersgruppe du vil beskrive da. Tror ikke faren min er enig med meg likssom... :ler:

Ellers så poppet det jo opp adskillige girl-/boyband og grungeband på 90-tallet da...

Jennifer

Åhhhh....bare for å IKKE holde meg til tema.....som vanlig; Når du sier Poison, tenker jeg på den m ALice Cooper som MÅ være én av de ultimate 80-talls-låtene......vertifall etter min mening!

Skrevet

Forresten; Arwen minnet meg på det i et nytt innlegg: Don't speak - No doubt!! er jo en knallbra 90-tallslåt som konkurrerer heeeelt i toppsjiktet den også...........

Skrevet

"Alive" med Pearl Jam er en god kandidat.

Skrevet

La Bouche med "be my lover" knall bra. Liker den enda :D

Skrevet

For meg står 90-tallet i grunge-rockens tegn, klarer ikke helt å peke på én låt. Måtte det bli én er noek det Smells Like Teen Spirit

Skrevet
4 non blondes

whats up

Den er jo såååå bra!!! One-hit Wonder!

Heter'n ikke What's going on forresten...???

Skrevet
Forresten; Arwen minnet meg på det i et nytt innlegg: Don't speak - No doubt!! er jo en knallbra 90-tallslåt som konkurrerer heeeelt i toppsjiktet den også...........

Enig (selvfølgelig)

Skrevet

den ultimate 90-tallslåta må vel være "What is love" med Haddaway

What is love! ..Baby don't hurt me, don't hurt me..... No more...

:digge::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...