AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 jeg lurer på hvor lang tid det tar før man får pakker man har bestilt på ebay.com? pakkken inneholder 2 ting, embalasjen kommer ca til å være 100x50x50cm, og den blir sannsynligvis stoppet i tolla siden jeg bestillte for 900kr.
Gjest Doh Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Det kommer vel an på hvem du kjøpte av, ebay er ikke en butikk men en samling av selgere. Det pleier å stå i kvitteringa du får eller på siden til selgeren. Du får også mail når pakken blir sendt. Jeg har ventet alt fra under en uke til to-tre uker
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Det kommer vel an på hvem du kjøpte av, ebay er ikke en butikk men en samling av selgere. Det pleier å stå i kvitteringa du får eller på siden til selgeren. Du får også mail når pakken blir sendt. Jeg har ventet alt fra under en uke til to-tre uker ok, har ikke skjønt så pass jeg *dum som et brød* er dette ut fra over-toll-grensa-varer også eller er det bare for billige ting?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Alt er som sagt avhengig av selger, hvor i verden selgeren holder til, hva slags shippingbyrå h*n bruker osv. I tillegg så må du regne med flere dager ekstra om det blir stoppet i tollen. Pakker jeg handler som stoppes i tollen bruker som oftest 2-7dager ekstra i forhold til andre pakker fra samme sted har jeg merket. Går det over 3uker ville jeg begynt å etterlyse den. 1
Gjest Doh Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 ok, har ikke skjønt så pass jeg *dum som et brød* er dette ut fra over-toll-grensa-varer også eller er det bare for billige ting? Begge deler. Nå har jeg ventet i ca to uker på noe som må gjennom tollen, mens et par billige ting jeg bestilte samtidig allerede har kommet(men jeg venter fortsatt på noen billige ting også). Så man får bare smøre seg med tålmodighet og glede seg til å sjekke postkassa hver dag 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå