Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

samsung side by side kombiskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. :)

jeg har et samsung side by side kombiskap med isbitmaskin, fryser og kjøleskap. vært veldig fornøyd med skapet de par årene jeg har hatt det. men nå den siste tia har det vært noe greier med det...

på frysedelen av skapet står det grader. pleier å ha +3 i kjøleskap, og -17 i frys. men her for noen uker siden, skulle jeg hente ut noe av fryseren, og da var alt så og si tint!? fikk ut all mat, over til mamma å de for å låne deres fryser/kjøleskap enn så lenge, det jeg ikke fikk berget, måtte kastes. ringte til samsung service, fikk beskjed om at jeg måtte ha ute ledningen i 24 timer (defroste tipper jeg, enda det er anti defrost). plugget i dagen etterpå, problemet løst.

så skjedde det samme her for en ukes tid siden. plugget ut litt, i igjen, problemet løst.

og igjen i går.... og nå aner jeg ikke helt hva som skjer? plugget ut og inn i går, våknet til morran, og den sto på 25 minus. (jeg hadde satt den på det og powerfreese). men fredeles var det ikke kaldt der! plugget den ut og inn igjen, og nå er frysedelen på 6 plussgrader. :(

er det noen som har noen gode råd til meg? på samsung service får jeg bare beskjed om at de ikke sender ut folk til å se på det med mindre jeg prøver å ha ledningen ute i minst 24 timer. :( litt kjedlig å måtte holde på med dette, ikke minst om jeg må hive all maten igjen, for nå er det masse greier inni der jeg ikke vil hive.. :(

Skrevet

alle tips tas imot med stor takk, ikke bare de som har samsung altså. ;) vil bare ha en løsning på dette, og når jeg ikke får det på kundeservice, får jeg lete andre steder.. :-/

Skrevet

Du har jo allerede prøvd å ta ut ledningen i 24 timer, og det fungerte jo ikke. Her er det tydeligvis en programvarefeil. Stå på ditt på kundeservice, og legg frysevarene i fryseren til moren og faren din imens..

Skrevet

takker for svar! :)

jeg har ikke prøvd å ha ledningen ute å 24 timer denne gangen, hadde den bare ute i 10 min eller noe å går (siden det holdt forrigegang det skjedde). men denne gangen funket det ikke..

ja, jeg må over med maten etterpå, for så å ha den ute igjen. på kundeservice fikk jeg bare beskjed om at de ikke sender ut folk før jeg prøver det. uansett hva jeg sa.. og det funket jo igjen etter 24 timer første gangen, er bare kjipt om jeg må gjøre dette to ganger i måneden fordi de nekter å sende ut folk.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...