Prinsesse-vil-ikke Skrevet 24. november 2003 #1 Skrevet 24. november 2003 Hei, Jeg lurer på hvilke produkter som kan være bra for mannen - han har masse sorte prikker på nesa som er forferdelig stygge. Noen som har noe å anbefale? Decleor? Dermalogica? Andre merker som er bra? Takknemlig for alle svar! Hilsen Lille Lotte...
tuji Skrevet 24. november 2003 #2 Skrevet 24. november 2003 Lancôme har fått en serie for menn, Lancôme Homme. Clinique har også en god serie.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 24. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2003 Er dette noe som kan bestilles over nett noested - og er det billigere på nettet? Lille Lotte...
Gjest Jamila Skrevet 24. november 2003 #4 Skrevet 24. november 2003 Er han villig til å bruke disse produktene? Jeg hadde kanskje kjøpt Nivea for Men eller en annen billigere serie for å se om han bruker det først. Eller enda bedre, fått han til å kjøpe det selv. Det som fungerer med min kjære har vært når jeg har gitt han noen småprøver (på f.eks Clarins man eller Lancome Homme) som et hint, så han kan kjøpe det han liker selv.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 25. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2003 Siden han går og tjuvlåner mine produkter regner jeg med at han er villig til å bruke det ja... Jeg tror jeg satser på noe fra Dermalogica jeg. De skal visst ha gode herre-produkter.
missfidget Skrevet 25. november 2003 #6 Skrevet 25. november 2003 Siden han går og tjuvlåner mine produkter regner jeg med at han er villig til å bruke det ja... Jeg tror jeg satser på noe fra Dermalogica jeg. De skal visst ha gode herre-produkter. Dette har jeg hørt mye skryt om: Zirh http://www.zirh.com/ Har ikke norsk sider men dansk her: http://intl.zirh.com/dk/
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 25. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2003 Da har jeg bestilt to produkter fra Zirh.com - til mannen. Så får vi se hvordan mottakelsen blir, venter ikke den beste, siden han liksom skal være mann og macho... He he he, vi får se! Takk for råd og tips!!
missfidget Skrevet 25. november 2003 #9 Skrevet 25. november 2003 Da har jeg bestilt to produkter fra Zirh.com - til mannen. Så får vi se hvordan mottakelsen blir, venter ikke den beste, siden han liksom skal være mann og macho... He he he, vi får se! Takk for råd og tips!! Stilig! Har bare hørt bra ting on dette Zirh. Til og med at det får topp pris i In Style (topp 100 produkter eller hva det heter). Jeg tror du blir fornøyd. Jeg blir fristet til å bestille noen Zirh produkter og nå!! Skal gå å titte på websider nå.....Hva bestilte du forresten?
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 26. november 2003 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2003 Jeg bestilte en Correcter og en fix. Correct er en fuktighetskrem og fix er sånn man bruker på kviser og sorte prikker, akkurat hva jeg lette etter! Det ble litt dyrt, men pyttsann - nå skal mannen få barnerumpehud!!!!
starie Skrevet 26. november 2003 #11 Skrevet 26. november 2003 Han må også bruke renseprodukter og helst en peeling, ellers er det ikke mye hjelp i produktene du har kjøpt.
Liza Skrevet 26. november 2003 #12 Skrevet 26. november 2003 håper dere har lukta på Zirh først? lukter helt jæ... hadde tenkt til å kjøpe hele serien, men veldig glad jeg lukta på den først!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 26. november 2003 Forfatter #13 Skrevet 26. november 2003 håper dere har lukta på Zirh først? lukter helt jæ... hadde tenkt til å kjøpe hele serien' date=' men veldig glad jeg lukta på den først![/quote'] Det er vel smak og behag? Ikke alle har like sensitive neser!
Liza Skrevet 30. november 2003 #14 Skrevet 30. november 2003 joda, men sur olje er det vel ingen som liker å smøre i ansiktet!
Gjest care Skrevet 30. november 2003 #15 Skrevet 30. november 2003 Biotherm og Decleor har gode merker til menn :blunke:
Gjest Gjest_Zeena_* Skrevet 19. november 2007 #16 Skrevet 19. november 2007 Send han til en time med ansiksbehandling på en hudsalong eller SPA. Da merker han forskjellen etterpå og vil fortsette selv!
Grønt blad Skrevet 19. november 2007 #17 Skrevet 19. november 2007 (endret) Send han til en time med ansiksbehandling på en hudsalong eller SPA. Da merker han forskjellen etterpå og vil fortsette selv! Denne tråden er 4 år gammel. Jeg tror hun har kommet frem til en løsning. Endret 19. november 2007 av Grønt blad
Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 20. november 2007 #18 Skrevet 20. november 2007 Hehe, ja får håpe det Jeg bestillte et sett fra Lucky Tiger til min mann. Hvis han ikke bruker disse produktene gir jeg opp! De ser jo ganske tøffe ut, og virker som de er bra for huden også, så da håper jeg det gir resultater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå