AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Er nå utrolig lei mitt blonde hår. Vil bli brunette. Pleier å farge håret hjemme. Vil ha en intense mørk brun, men ikke svart. Noen farger å anbefale? Trenger ikke å komme med "råd" om du er i mot hjemmefarging eller fargeforandringen.
Gjest Sweetcheeks Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Heidi Larsen farget håret fra platina blond til mørkt brunt: http://heidilarsenmakeup.com/?p=9261 , hun kalte det colabrunt eller noe.Jeg tenkte å gjøre det samme selv, om jeg tørr Du kan kanskje spørre henne hvilken farge hun brukte?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Jeg farget håret mitt fra askeblondt til ganske mørk brunt (og nå etterhvert svart). Anbefaler at du gjør det hos frisør første gangen da det ofte er mye rødpigmenter i blondt hår som gjør at brunfargen har en tendens til å bli rødlig ganske fort. Hvis det er det du vil ha, så er det jo ikke noe problem. Hos frisøren avfarger de først(?) og det har fungert veldig bra på meg, null rødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå