AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Jeg har en Sony Ericsson Xperia mini pro. Jeg får sendt sms til alle og mottat sms fra alle. Men til typen min får jeg bare sendt, og ikke mottat. Han får også sendt til alle, og jeg er den eneste kontakten hans som IKKE får meldingene han sender. Han har nå også byttet mobil, for å sjekke om det var noe med telefonen hans - men fortsatt mottar jeg ingen sms fra han. Hva kan det være?
Miki Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Haha, samme skjedde med meg. Jeg fikk ikke meldingene han sendte til meg. Jeg skrudde tlf. av og på. Da virket den igjen. Xperia mini pro er en drittmobil. Du burde levere den tilbake å få en ny, annen type tlf.
Britt Banditt Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Haha, samme skjedde med meg. Jeg fikk ikke meldingene han sendte til meg. Jeg skrudde tlf. av og på. Da virket den igjen. Xperia mini pro er en drittmobil. Du burde levere den tilbake å få en ny, annen type tlf. Jeg syns ikke det er en drittmobil
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Har prøvd å sku av/på mobilen to ganger, tok ut simkort og alt begge gangene. Meeeen, neida, fortsatt like håpløst! :\ ts
Miki Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Jeg syns ikke det er en drittmobil Jeg står på mitt. Kjenner ganske mange med samme mobil som har hatt div. problemer, og de fleste har dratt tilbake til butikken å sagt de vil ha pengene tilbake.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Har hatt endel andre problemer med mobilen, men aldri noe så "stort" som nå. Dette er jo svært upraktisk og absolutt en mangel når det kommer til forbrukerkjøpsloven. Men jeg kjøpte den på djuice.no, så er ikke bare bare å gå bort i butikken å spørre... ts
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Hei, det er trådstarter igjen! Vel, samme problem har oppstått igjen. å er jeg så lei at jeg har sendt en mail til de jeg kjøpte mobilen av. Forhåpentligvis er de behjelpelige med enten retting eller omlevering av vare. Dette er en mangel etter forbrukerkjøpsloven §16, jfr §15 boktav a og b. Håper dette ikke tar så alt for lang tid, sykt frustrerende å gå rundt å ikke få sms fra kjæresten!!! ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå