Gå til innhold

"Hva skal til for at det skal funke mellom oss"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mannen er 30 år og aldri vært i et forhold og er redd for å prøve med deg, så er det kanskje på tide at han slutter å være så innmari redd? Prisen for kjærlighet er at det er litt skummelt og risikabelt å finne det. Det er ikke sikkert at det går, men han vil aldri få det til å funke med noen hvis han ikke tørr prøve, det er det eneste som er sikkert.

Sommerfugler i magen er ikke påkrevet, og det kan være hans redsel for å slippe seg løs som hindrer at han har dem.. de kommer når man føler seg vill og gal og nyforelsket.

Gjest GreenSky
Skrevet

NEI, med mindre en har en spåkule eller er synsk, finnes det INGEN garantier i et forhold. Absolutt ingen!

Selv forhold med de beste forutsetninger kan sprekke. Det nærmeste en kommer en garanti innebærer at en jobber med og pleier forholdet. Akkurat som en plante. Får den ikke noe stell, dør den. Sånn er det med forhold også.

Og nei, en må ikke oppleve sommerfugler i magen for å være forelsket... Forelskelse kan oppleves veldig forskjellig. Men er en forelsket, så vet en det bare. Sånn er det med meg i alle fall. Kan ikke forklare hvordan, men. Hvis han overhodet lurer på om han er forelsket eller ikke, da ville jeg stilt meg skeptisk hadde jeg vært deg. :(

Skrevet

Er det ikke nok å bare ville være nær en person, og føle seg vel med det?

Jo...

Gjest GreenSky
Skrevet

Jo...

Men en trenger ikke være forelsket for å føle det sånn. Det kan også bety f.eks dypt vennskap.

Gjest Anonymous
Skrevet

Traff ham i går og. Var der ikke lenge, men det skjedde endel fysisk..... og så sa han at han følte seg lettet etter han fikk prate med meg i går... Jeg spurte hvorfor, og om ting ble klarere, da sa han nei. Syns bare det var godt å få snakket med meg!

Det var vel positivt vel? Eller? Er veldig usikker som dere skjønner.... vet jo ikke hva han vil, men det vet han tydeligvis ikke selv heller....? Eller han bare er redd for å innrømme det...?

Han reiser vekk i 3 uker nå, så da roer det seg vel litt, og kanskje blir ting klarere når han er tilbake. :roll:

Gjest GreenSky
Skrevet

Han reiser vekk i 3 uker nå, så da roer det seg vel litt, og kanskje blir ting klarere når han er tilbake. :roll:

Ja, det hadde vært fint. Jeg vil foresten anbefale deg å ikke "klenge" (men du gjør sikkert ikke det da) deg på han for å få et svar, la han save deg litt... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg klenger ikke! Men han vet godt at jeg liker han. Jeg sa det til ham i forgårs at jeg hadde begynt å få følelser for ham, og at jeg ikke orket sånn "frem og tilbake" over så lang tid. Vi har nemlig ved flere anledninger hatt fysisk kontakt, for så neste gang vi treffes ikke vært nær hverandre. har vært veldig slitsomt for meg, og det forstod han godt! Men han forklarte det med at han var redd for å binde seg, redd for å bli såret.

Så jeg sa til ham at jeg ikke ville mase på ham, og at han fikk styre tempoet. Det var greit at vi ikke møttes så ofte, så lenge jeg vet hvoa han vil. Det er ikke det han gjør som er av betydning, men måten det blir gjort på! Så dersom jeg forstår han og vet hvorfor han er litt "vinglete" så vil jeg tolerere mer. Men uansett vil jeg ikke orke det i lengden siden jeg har begynt å få følelser for ham, og det vet han.

Så jeg tenkte å ikke ta kontakt med ham nå mes han er på reise (skal langt vekkistand!). La han ta kontakt om han vil. Og han skal vite at han er velkommen til å ringe, skrive sms om han vil. Vil tross alt at han skal være trygg på meg!:)

Gjest GreenSky
Skrevet

Så jeg tenkte å ikke ta kontakt med ham nå mes han er på reise (skal langt vekkistand!). La han ta kontakt om han vil. Og han skal vite at han er velkommen til å ringe, skrive sms om han vil. Vil tross alt at han skal være trygg på meg!:)

:tommel: Veldig bra!

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det denne mannen du forlot kjærsten din for?

Gjest Anonymous
Skrevet

He he så du så sammenhengen "gjest"? Vel jeg forlot ikke kjæresten min for denne mannen, alene, men han var en utløsende faktor ja....... jeg har blitt så lett betatt av andre det siste året..... og nå sa det stopp, nå kunne jeg ikke være sammen med kjæresten lengre. Måtte finne ut av om det bare er betatthet eller om det er noe mer.... og jeg vet ennå ikke hva svaret blir annet enn at jeg er veldig fasinert av han nye, samtidig som jeg savner kjæresten..... Er totalt kaos i hodet mitt.......! :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Da skulle du ha vært inni mitt hode.. :roll:

Synes du jeg skal ta med kjæresten hjem til jul? Jeg vet ikke, er det dårlig gjort overfor han siden jeg er så usikker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...