AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #1 Skrevet 11. august 2011 Sambo og jeg skal ned i vekt. Han er ekstrem kjøtteter og klarer å putte fett, salt, kjøtt og søppelkrydder med i hvert måltid, sauser, dressinger osv. Jeg liker salater, grønnsaker, kylling, fisk, mens han mener det er kaninfor og han påstår at han ikke blir mett av det - jeg mener det er innbilning, at han bare er blitt for vant til drittmat og tror han må ha store mengder kjøtt for å bli mett. Vi skal ned en del i vekt. Han har et fysisk yrke, og mener han uansett trenger mer kjøtt enn meg, sikkert riktig - men betyr det at han ikke skal ha samme fordelingen som meg på tallerken, hvis vi går ut fra følgende modell: Dele tallerken i fire: 1/4 kjøtt/fisk/kylling 1/4 poteter/ris/pasta 2/4 grønnsaker/salat Burde han ha en annen fordeling siden han er mann? I så fall hvilken? Hva mener menn er akseptabel, sunn snacks hvis man fyser på noe? Jeg ser ikke for meg jeg kan få overbevist han om at vaniljekesam og bær er tingen
Redbull Skrevet 11. august 2011 #2 Skrevet 11. august 2011 Syns samboeren din skal prøve seg på lavkarbo jeg menn trenger hvertfall mer kalorier enn damer. Er det du som vil han skal ned i vekt, eller vil han det selv også? Høres ikke helt sånn ut...
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Han vil veldig gjerne ned i vekt. Han bare vil ikke ofre maten, ølen, potetgullet, og synes at sunn mat er femi han ser for seg anorektiske, nevrotiske damer som bestille salat og drikker vann på restaurant og får litt noia av treningsnarkomane. Med andre ord, han tror ikke det finnes en mellomting tror jeg
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 Jeg tror lavkarob hadde vært fint for han da. Da kan man spise masse fet mat uten at det gjor noe. Masse kjøtt egg og bacon osv. Da føler han seg kanskje ikke så femi lenger? Det er hvertfall sån mat jeg forbinner med "mannemat" om du skjønner =p
Redbull Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Han vil veldig gjerne ned i vekt. Han bare vil ikke ofre maten, ølen, potetgullet, og synes at sunn mat er femi han ser for seg anorektiske, nevrotiske damer som bestille salat og drikker vann på restaurant og får litt noia av treningsnarkomane. Med andre ord, han tror ikke det finnes en mellomting tror jeg Be han ringe meg når han finner en sånn diett, den er samboeren min lett med på
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Vi burde ha en mannemat-tråd, helt klart. Lavkarbo. Jeg må bare passe på så han ikke vet at det HETER noe. Da lukter det dameblad og slankekur og da løper han rett til bacongullet
Redbull Skrevet 11. august 2011 #7 Skrevet 11. august 2011 Vi burde ha en mannemat-tråd, helt klart. Lavkarbo. Jeg må bare passe på så han ikke vet at det HETER noe. Da lukter det dameblad og slankekur og da løper han rett til bacongullet Er ikke karber i bacongull, så det kan han nyte med god samvittighet! Verre med øl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå