Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste menstrasjon var 11.Juli, og det har i dag altså gått 31 dager siden sist.

(Vanligvis går det 26-28 dager mellom hver gang) Har aldri opplevd å gå så mange dager, bortsett fra første gangen jeg var gravid. Så syns dette er ganske spennende, håper jo så klart tanta ikke kommer :)

Har i ca 2 uker ikke følt meg helt i slaget.

*MYE svimmel, bare jeg reiser meg opp ser jeg prikker å må stå stille en stund før jeg tørr å gå videre.

*Kvalm

*Fryser på henda, og varm å kald om hverandre.

*Sinnsykt godterisyk(sjokolade), kan spise godteri og ikke føle meg noe mer sulten.

*Har vært to ganger jeg har ligget i ro og gulpa.

*Hard og løs mage.

*Utrolig mye luft i magen

*Ingen utflod i det hele tatt

*Fryser mye

Men jeg tok en test for to/tre ettermiddag og den viste negativ. Så har bestilt time hos legen i dag for å sjekke nærmere, om de ikke kanskje kan ta en blodprøve.

Noen som er i samme situasjon? Eller som har tips eller bare noen ord :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Alabama
Skrevet

Svarte deg i en av de to andre trådene dine for et par dager siden.

Skrevet

Blir spennende å se hva legen sier :)

Lykke til :)

Skrevet

Nå drar jeg til legen :goodbye: Gruer meg sinnsykt mye :sukk:

Skrevet

Viste negativ -_- men vet ikke om det kan ha noe å gjøre at jeg tisset i natt?

Skrevet

tok du en test hos legen , eller blodprøve ?

Hørt om flere som har vært hos legen og testet negativt,og testet positivt senere, fordi det har vært så tidlig når de har vært hos legen.

Skrevet

Har gått 3-4 dager over tiden. Tok test hos legen ja med urin prøve

Skrevet (endret)

Forrige måned tok jeg en test hos legen etter en positiv hjemmetest. Testen hos legen den var negativ, og jeg var heller ikke gravid. Mensen kom noen dager senere. Når du er over IKM skal vel en graviditetstest slå ut når som helst på dagen, mener jeg å ha lest, så det at du hadde tisset om natten skal ikke spille noen rolle.

De symptomene du har, kan være tegn på graviditet. Men det er ganske vanlig at man inbiller seg en hel masse symptomer fordi man kanskje ønsker seg så sterkt å være gravid.

Man kan faktisk også forskyve mensen når man er redd for graviditet eller ønsker den veldig sterkt. Jeg mener virkelig ikke å være negativ eller ekkel, men jeg tror du bør innstille deg på at det kanskje ikke er noe.

Endret av Dorey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...