Gå til innhold

Gammel gris

Fremhevede innlegg

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Nei, kanskje jeg har misforstått. Jeg prøver ikke å forsvare ts eller noe, men hvis dette er ett opplegg som funker for begge så ser ikke jeg noe galt i det. Hun kan være utspekulert som f... og han kan jo bli brukt han også. Eller så er hun ung og dum. Gudene vet..

Kanskje hun utnytter han også ja - nesten sannsynligvis, når hun får seg en sexy ung kjæreste så stikker jo hun på dagen og lever lykkelig resten av sitt liv, imens han sitter igjen med skjegget i postkassa og begynner kanskje å innse at ei "kjærring" som er glad i han har litt mer verdi enn ei som egentlig gir blanke faen i han.

Men poenget (mitt iallefall) har ikke noe med hvem som lurer hvem å gjøre uansett, bare at man kan vel ikke akkurat kalle seg verdens heldigste gutt når man betaler for sex.

Da er det veldig mange 40åringer som er verdens heldigste, jeg kjenner en tannløs trygda tulling som er i Pattaya nå og sikkert er heldig som ville helvete.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Men det blir for dumt å automatisk anta at det ikke er kjærlighet inni bildet bare fordi det er stor alderforskjell. Å komme traskende med prostitusjonsbegrepet blir ihvertfall for drøyt!

Dessuten er det mange ekteskap hvor følelsene ikke er i høysetet, og man gifter seg av mer praktiske/økonomiske årsaker. Trist men sant! Men man kaller det da ikke prostitusjon av den grunn...Hvor skal man isåfall trekke grensen? Hvis jeg spanderer nattmat og en nachspiel-pils på ONSen min, er det også prostitusjon fra hennes side?

når begge er omtrent like lystne er det ikke prostitusjon.

grunnen til at jeg anntar det ikke er kjærlighet inni bildet er at ts ikke har gitt inntrykk av det. hva aldersforskjell har med sex(eller kjærlighet) skjønner jeg ikke. om han hadde vært 17 eller 45 er meg likegyldig.

ekteskap inngått av praktiske årsaker er ikke med i prostitusjons-meningene mine, skulle nok gjordt det klarer at jeg ikke har noe formening om jenta til ts prostituerer seg, jeg har sikkert formulert meg feil/vanskelig.

Skrevet

Men vi vet ikke om hun nå er med på dette av lyst eller bekvemmelighet, uansett hva som var realiteten den første tiden. Det kan være vanskelig å bryte ut av en slik relasjon, når hun har så vidt meget å tabe på det. Og unektelig er det jo en ganske skjev maktbalanse i dette. Det kan være vanskelig å si nei til sex når han har brukt så mye penger på henne, og har makt til å hive henne på gaden når han ikke gidder mer.

Uansett hva hun måtte føle, synes jeg TS avspeiler veldig lite hyggelige holdninger i måden han omtaler henne. Jeg har ingen respekt for sånne kyniske menn som tydeligvis ser på kvinner som en forbruksvare som går ut på dato.

Og hvordan kan denne piken vite om hun får beholde privilegiene sine når det dukker opp en ny 17-åring som er like villig, og gjerne vil ha disse frynsegodene?

• Liker 1
Skrevet

Det høres litt spesielt ut, og jeg ville ikke gjort noe slikt selv, men er det greit for dere begge, så er det vel ok. Bare pass på at hun ikke føler du bruker henne..

• Liker 1
Skrevet

Men vi vet ikke om hun nå er med på dette av lyst eller bekvemmelighet, uansett hva som var realiteten den første tiden. Det kan være vanskelig å bryte ut av en slik relasjon, når hun har så vidt meget å tabe på det. Og unektelig er det jo en ganske skjev maktbalanse i dette. Det kan være vanskelig å si nei til sex når han har brukt så mye penger på henne, og har makt til å hive henne på gaden når han ikke gidder mer.

Uansett hva hun måtte føle, synes jeg TS avspeiler veldig lite hyggelige holdninger i måden han omtaler henne. Jeg har ingen respekt for sånne kyniske menn som tydeligvis ser på kvinner som en forbruksvare som går ut på dato.

Og hvordan kan denne piken vite om hun får beholde privilegiene sine når det dukker opp en ny 17-åring som er like villig, og gjerne vil ha disse frynsegodene?

Liker din bløøøde konsonanter

Skrevet

Helt enig.

Han bytter henne nok ut om en stund, ja. Litt av en type...

Skrevet

Hun er ei hore og du betaler henne for sex altså,

Nei, det der er mutalisme.

Mange jenter liker det ikke fordi de færreste jenter får sånne muligheter...ikke oppnår mannen sine muligheter til yngre partner eller denne kvinnens begjærlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...