Gå til innhold

Gammel gris

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS her.

Glemte å si at hun bor gratis i en leilighet i huset mitt, og at hun kan bruke en bil så ofte hun vil. Hun få også bli med meg gratis på turer til syden og andre steder. Dette er bedre enn å være gift med ei sur kjerring. Vi har fordeler med denne ordningen begge to. Trenger hun nye klær tar vi en prat sammen, og som oftest ender det opp med at garderoben får et nytt tilskudd.

Dette smaker av kjøp og salg av seksuelle tjenester!

Hun får bo hos deg, låne bilen din, bli med deg på ferietur, o.l. mot at hun stiller musa si til din disposisjon.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herreminhatt, jeg synes folk er litt kvasse her.. greit at det er litt stor aldersforskjell, men det høres jo ut som dette funker for dem. Og hvis han vil gi henne noen ting, hvem bryr seg?

Men jeg synes det høres litt snodig ut at de bare er pulevenner og at han gjør sånt. Det kunne muligens skapt mindre reaksjoner hvis de var i et ordentlig forhold. Men for all del, hvis opplegget funker for dem, så gidder ikke jeg å bruke tid på å dømme dem.

• Liker 1
Skrevet

Herreminhatt, jeg synes folk er litt kvasse her.. greit at det er litt stor aldersforskjell, men det høres jo ut som dette funker for dem. Og hvis han vil gi henne noen ting, hvem bryr seg?

Men jeg synes det høres litt snodig ut at de bare er pulevenner og at han gjør sånt. Det kunne muligens skapt mindre reaksjoner hvis de var i et ordentlig forhold. Men for all del, hvis opplegget funker for dem, så gidder ikke jeg å bruke tid på å dømme dem.

Krasse? Syns du synd i TS?? Den middelaldrende mannen skryter av at han utnytter en ung jente, og gir henne materielle goder mot sex. En 18 åring går i 2. gym. Hun har ikke vært russ engang. Du skal ikke se helt bort fra at dette opplegget kommer til å koste henne utrolig dyrt om en stund. I form av tapt selvfølelse, ødelagt følelsesliv, selvrespekt, syn på kropp, sex og kjærlighet, osv.

Og hvorfor kaller du de pulevenner? Pulevenner har et vennskap som innebærer sex. Dette er et skjevt maktforhold der han deler ut tak over hodet, klær, bil og reiser mot at hun ligger med ham. Det er ikke snev av vennskap over et sånt forhold. Utnytting og kjøp/salg av sex er det dette handler om. Og snakke om "ordentlig forhold"? Hun er ikke forelska eller glad i denne gamle mannen (i hennes øyne), men hun tror hun trenger pengene hans, og han utnytter seg av det til å få seg lettvint sex. Det har ingen ting med forhold, pulevenner eller kjærlighet å gjøre i det hele tatt.

• Liker 4
Skrevet

Krasse? Syns du synd i TS?? Den middelaldrende mannen skryter av at han utnytter en ung jente, og gir henne materielle goder mot sex. En 18 åring går i 2. gym. Hun har ikke vært russ engang. Du skal ikke se helt bort fra at dette opplegget kommer til å koste henne utrolig dyrt om en stund. I form av tapt selvfølelse, ødelagt følelsesliv, selvrespekt, syn på kropp, sex og kjærlighet, osv.

Og hvorfor kaller du de pulevenner? Pulevenner har et vennskap som innebærer sex. Dette er et skjevt maktforhold der han deler ut tak over hodet, klær, bil og reiser mot at hun ligger med ham. Det er ikke snev av vennskap over et sånt forhold. Utnytting og kjøp/salg av sex er det dette handler om. Og snakke om "ordentlig forhold"? Hun er ikke forelska eller glad i denne gamle mannen (i hennes øyne), men hun tror hun trenger pengene hans, og han utnytter seg av det til å få seg lettvint sex. Det har ingen ting med forhold, pulevenner eller kjærlighet å gjøre i det hele tatt.

Kloke ord kosemose.

Men jeg tror fortsatt at TS er en ensom mann som har postet dette i fylla for å skryte, og se hvilke reaksjoner som kommer. Jeg tror rett og slett ikke dette er sant.

Skrevet

Eller at hun utnytter han. Ja, hun er såpass ung og uerfaren at det lukter småsvidd, men det er langt fra alltid mannen som er den "slemme" i slike situasjoner.

• Liker 1
Skrevet

Kloke ord kosemose.

Men jeg tror fortsatt at TS er en ensom mann som har postet dette i fylla for å skryte, og se hvilke reaksjoner som kommer. Jeg tror rett og slett ikke dette er sant.

Hva er så usannsynlig med dette?

• Liker 1
Skrevet

Hva er så usannsynlig med dette?

En uklar agenda preget mer av skryt enn et egentlig spørsmål, en temmelig underlig sprogbruk, og det faktum at dette er postet omtrent i det utestedene stenger....

Det har vært mange troll her om natten før, og jeg synes ikke dette virker helt ulikt.

Skrevet

Nei, kanskje jeg har misforstått. Jeg prøver ikke å forsvare ts eller noe, men hvis dette er ett opplegg som funker for begge så ser ikke jeg noe galt i det. Hun kan være utspekulert som f... og han kan jo bli brukt han også. Eller så er hun ung og dum. Gudene vet..

• Liker 1
Skrevet

Det er alltid like komisk å lese disse trådene. Jeg har lest flere tråder om gamle damer på 40-50 som finner seg unge menn på 18-21 som får skryt på kvinneguiden, men er det en mann som finner seg ei ung kvinne derimot, da er han pedofil og en gammel gris som bare utnytter jenter. Jeg er bare 18 selv, men blir flau over å lese innleggene til de bitre gamle damene som syter på forumet her, håper jeg ikke ender opp som dere.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kloke ord kosemose.

Enig i at hovedinnlegget virker litt for "dumt og ekkelt" til at det er troverdig, men det er uansett en reell problemstilling. Kjøp og salg av sex, eller at mer ressurssterke utnytter ressurssvak seksuelt, eller at studenter bytter sex mot husvære er ingen ukjent problemstilling.

Eller at hun utnytter han. Ja, hun er såpass ung og uerfaren at det lukter småsvidd, men det er langt fra alltid mannen som er den "slemme" i slike situasjoner.

Hun utnytter ham? Hun er en jentunge på 18 år, hun mangler erfaring, hun mangler ressurser, det eneste hun har er ungdommelig kropp. Og hva er verst - låne bort bilen sin eller låne bort kroppen sin? Jeg vi si at hennes innsats er noe høyere enn hans, spesielt siden det virker som om han egentlig har mer enn nok av materielle goder, mens hun åpenbart mangler det meste.

Det er alltid like komisk å lese disse trådene. Jeg har lest flere tråder om gamle damer på 40-50 som finner seg unge menn på 18-21 som får skryt på kvinneguiden, men er det en mann som finner seg ei ung kvinne derimot, da er han pedofil og en gammel gris som bare utnytter jenter. Jeg er bare 18 selv, men blir flau over å lese innleggene til de bitre gamle damene som syter på forumet her, håper jeg ikke ender opp som dere.

Hehe, så jeg er en gammel, bitter kjerring som liksom er sjalu på at en 18 åring får lov til å prostituere seg med en fyr på 40? Tror ikke det. Hvis du leser innlegget til TS så ser du at det er ingen her som har "funnet seg en ung kvinne". Han vil ikke være sammen med henne, han vil ligge med henne og eneste grunnen til at hun orker ligge med ham er at hun får gratis husvære, får klær og disponere bil. Hadde de enda vært forelsket og et lykkelig kjærestepar, men det er liksom ikke helt der landet ligger. Ser du ikke forskjellen? Og jeg tror disse "bitre kjerringene" ikke ville hatt noe problem med å sjekke menn av TS sitt kaliber hvis det var et mål.

Og, for the record: du blir som oss, bare vent ;) Og vi har vært som deg ;)

Endret av Kosemose
  • Liker 2
Gjest MorAase
Skrevet

Strengt tatt er det aldersforskjellen som skiller dette forholdet fra de fleste ekteskap.

Skrevet

Strengt tatt er det aldersforskjellen som skiller dette forholdet fra de fleste ekteskap.

Ekteskap er annerledes, da er en i et forpliktende forhold og i 2011 kan de fleste kvinner forsørge seg selv.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan du kan betegne deg som gutt, når du først kaller deg gammel.

Hva med selvinnsikt?

Skrevet

Dette ble rett og slett for kvalmt og uekte. Jeg skjønner bare ikke hvordan du kan tillate deg selv til dette? Hva slags menneske er du? Du er åpenbart veldig gammel, og har penger og hele pakka der. Du er gift og jeg er sikker på at du har barn. Kanskje har du en datter som er like ung som den stakkars jenta du har kjøpt? Jeg hadde absolutt ikke hatt noe i mot om dere var et kjærestepar, jeg klarer faktisk å ha empati for folk som er sammen og som har store aldersforskjeller (Men ikke de som er ALTFOR drøye), men når du kommer her og skriver at du har kjøpt henne, at hun er ung og trang og alt det der ... det er bare kvalmt. Ubeskrivelig at noen kan finne seg opp i noe sånt. Stakkars jente :S

• Liker 1
Skrevet

Det finnes et ord som beskriver dette forholdet: prostitusjon.

her vil jeg trekke enn paralell til den ganske heftige tråden om husmødre (regner med noen husker denne). I dette forholdet er det også mannen som betaler alle reiser, klær, osv. fordi kona ikke har fast inntekt. Det er rimelig å anta at hun også "stiller musa til disposisjon" ettersom de er gift.

Er dette også prositutsjon, og hvor ligger isåfall forskjellen?

Skrevet

vi vet da ikke hvordan jenta ser på denne situasjonen. kan være de utnytter hverandre like mye begge to.

Hun utnytter ham? Hun er en jentunge på 18 år, hun mangler erfaring, hun mangler ressurser, det eneste hun har er ungdommelig kropp. Og hva er verst - låne bort bilen sin eller låne bort kroppen sin? Jeg vi si at hennes innsats er noe høyere enn hans, spesielt siden det virker som om han egentlig har mer enn nok av materielle goder, mens hun åpenbart mangler det meste.

Hehe, så jeg er en gammel, bitter kjerring som liksom er sjalu på at en 18 åring får lov til å prostituere seg med en fyr på 40? Tror ikke det. Hvis du leser innlegget til TS så ser du at det er ingen her som har "funnet seg en ung kvinne". Han vil ikke være sammen med henne, han vil ligge med henne og eneste grunnen til at hun orker ligge med ham er at hun får gratis husvære, får klær og disponere bil. Hadde de enda vært forelsket og et lykkelig kjærestepar, men det er liksom ikke helt der landet ligger. Ser du ikke forskjellen? Og jeg tror disse "bitre kjerringene" ikke ville hatt noe problem med å sjekke menn av TS sitt kaliber hvis det var et mål.

Og, for the record: du blir som oss, bare vent ;) Og vi har vært som deg ;)

du skriver som det er sikkert at jenta blir utnytta og er missfornøyd med situasjonen, eller i alle fall kommer til å bli det - det vet vi ingenting om!

her vil jeg trekke enn paralell til den ganske heftige tråden om husmødre (regner med noen husker denne). I dette forholdet er det også mannen som betaler alle reiser, klær, osv. fordi kona ikke har fast inntekt. Det er rimelig å anta at hun også "stiller musa til disposisjon" ettersom de er gift.

Er dette også prositutsjon, og hvor ligger isåfall forskjellen?

de fleste som er gift har et eller anna form for følelsforhold, eller i det minste har hatt. da er det ikke prostitusjon. er det bare utveksling av sexuelle tjenester og matrielle goder er det prostitusjon, mener jeg.

Skrevet

vi vet da ikke hvordan jenta ser på denne situasjonen. kan være de utnytter hverandre like mye begge to.

du skriver som det er sikkert at jenta blir utnytta og er missfornøyd med situasjonen, eller i alle fall kommer til å bli det - det vet vi ingenting om!

de fleste som er gift har et eller anna form for følelsforhold, eller i det minste har hatt. da er det ikke prostitusjon. er det bare utveksling av sexuelle tjenester og matrielle goder er det prostitusjon, mener jeg.

Du aner ikke noenting om hvilke følelser som er involvert i denne konkrete saken!

At en 18-åring får følelser for en 45-åring har da vitterlig skjedd før, og det kommer garantert til å skje igjen.

Skrevet

Du aner ikke noenting om hvilke følelser som er involvert i denne konkrete saken!

At en 18-åring får følelser for en 45-åring har da vitterlig skjedd før, og det kommer garantert til å skje igjen.

nei nettopp, vi vet ingenting om denn jentas følelser i denne saken. mange 18-åringer har fått følelser for 45-åringer, men vi vet ikke om hun kommert til å gjøre det.

Skrevet

er ab 38.

kjenner du denne jentas følelser å hennes side?(altså henne, ikke en jente i lign. situasjon)

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Men det blir for dumt å automatisk anta at det ikke er kjærlighet inni bildet bare fordi det er stor alderforskjell. Å komme traskende med prostitusjonsbegrepet blir ihvertfall for drøyt!

Dessuten er det mange ekteskap hvor følelsene ikke er i høysetet, og man gifter seg av mer praktiske/økonomiske årsaker. Trist men sant! Men man kaller det da ikke prostitusjon av den grunn...Hvor skal man isåfall trekke grensen? Hvis jeg spanderer nattmat og en nachspiel-pils på ONSen min, er det også prostitusjon fra hennes side?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...