Gå til innhold

Hva holder dere på med i natten? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har koselige samtaler over msn akkurat nå. Sånne dype, fine samtaler som man ikke har alt for ofte. Ah, herlig. :)

Det må man benytte seg av når man har sjansen til det, om man så må sitte opp halve natta :)

Skrevet

Jeg elsker lavkarbo jeg..

Men jeg går ikke ned i vekt..

Skal ned 60 kg liksom.. Men har noe sykdom som legen ikke finner utav også da..

Uansett er nok lavkarbo det jeg skal drive med livet ut:D yeyy

Skrevet

Sitter å ser på en av Louis Theroux dokumentarer på youtube.

Gjest Heloise
Skrevet

Har dere en skeie-ut-dag i uka hvor dere har lov til å ta en pizza eller en "vanlig" sjokolade eller noe slikt? Jeg har en dag, som regel lørdag hvis jeg har fri. Sist lørdag laget kjæresten min hjemmelaget pizza, på bestilling :) Det er deilig å ha en slik dag hvis man kan!

Neste lørdag skal vi ha pizza igjen (jeg DØR etter å få en sånn pizza innimellom, han lager så god bunn!) og kyllingsushi. Gledeseg :) Eneste jeg merker jeg savner er ris. Jeg er ikke noe fan av brød og poteter, men risen! Den savner jeg.

Skrevet

Å, jeg ble så trøtt, jeg tror jeg dropper desserten. Jeg ble nok mer sulten på tanken, og ikke maten.

Husk at det ikke er en diett, men et nytt kosthold - en livsstil :)

Du klarer nok det kjempefint! Bare husk at stivelse ikke er bra, så om du spiser mye stivelse burde du kutte ut det også.

Jeg spiser masse fett, for føler meg best på det, og proteinene da :9

Skrevet

Risen er best! men syns det er godt med potetbåter..

Jeg spiser ikke noe med gluten i, siden jeg har Cøliaki, så lever ganske strengt på dette kostholdet. Ingen typer mel, og ingen typer stivelse. Er svak for sukker...............................så skeier for ofte ut med det.

Skrevet

Hahaha, herregud mennesker, dere er gale :-D

Men neida, ingen fare. Det er den pottetette nesa mi som nekter meg å sove, pluss det faktum at jeg har en litt over middels kosete kattepus som er helt vill på mosekosinga si her nå. Så jeg har nok inget annet valg enn å ligge våken litt til :-) Måtte forresten le meg litt sånn halvveis skakk av den paperalarmen! HAHAHA, makan :skratte:

Har du tatt nesespray? Det pleier å hjelpe litt :)

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg synes LK er helt fantastisk. Eneste håpløse med det er at hvis jeg drar til England så kan jeg bare glemme LK... Der finnes det ikke noe annet enn karber :(

Så til jul/nyttår når jeg forhåpentligvis drar på besøk dit blir det vel 2 ukers opphold i LK og mye mavetrøbbel :tristbla:

Jeg pøser ikke på med fett, av en eller annen grunn klarer jeg det ikke, men jeg legger til så mye jeg kan og spiser kjøtt og salat "ved siden av". Hvis jeg ikke var så overarbeidet hadde jeg prøvd nye retter hver dag! :D

Skrevet

Jeg synes LK er helt fantastisk. Eneste håpløse med det er at hvis jeg drar til England så kan jeg bare glemme LK... Der finnes det ikke noe annet enn karber :(

Så til jul/nyttår når jeg forhåpentligvis drar på besøk dit blir det vel 2 ukers opphold i LK og mye mavetrøbbel :tristbla:

Jeg pøser ikke på med fett, av en eller annen grunn klarer jeg det ikke, men jeg legger til så mye jeg kan og spiser kjøtt og salat "ved siden av". Hvis jeg ikke var så overarbeidet hadde jeg prøvd nye retter hver dag! :D

De har vel salater og nøtter og sånt i England? Ville tro at det er mulig å lage mat uten de dårlige karbihydratene?

Høres kanskje litt ekkelt ut med alt fettet jeg stapper i meg, men da tenker jeg på nøtter, avokado, oljer. Det spiser jeg hver dag. :)

Skrevet

Jeg hAr funnet ut at jeg ikke kan skeie ut, hvis je svinger fra lavkarbo til høykarbo blir jeg invalidisert av migrene:( nedte planlagte sprekk er jula!

Skrevet (endret)

Jeg også slet mye med migrene og hodepine før. Men med en gang jeg kuttet ut hvetemel og kuttet ned på sukkeret, forsvant det på dagen. Det var deilig!

Jeg har ikke spist noe med gluten i på 5 år :)

Men kanskje du kan skeie ut på glutenfri ting? Det får man ikke migrene av iallfall :)

Endret av meridian
Gjest Heloise
Skrevet

Åååh ja migrenen! Den mistet jeg helt og totalt da jeg var på LK første gangen for et par år siden. Men nå forsvinner den aldri, men det er jobbrelatert. Magen derimot er en drøm :) Jeg har vært oppblåst siden mars i år, men dag 2 etter jeg startet igjen nå har jeg vært fin og normal. Og nå som sagt 2 kg fattigere.

Kjæresten min skjønte ikke stort av opplegget og sa "du kommer til å drepe oss" da han så alt fettet. Da forklarte jeg hvordan det fungerer, men han så ikke ut til å bli noe klokere :P Han er tynn som en spiker så han kan jo spiser hva han vil han, spiller ingen rolle. Han har heller ingen fysiske problemer med karbokosten.

Man MÅ ikke ha sprekker heller, for det er alt for mye godt i LK'en! Jeg trenger bare kjøkken og utstyr før jeg kan gå inn 100% :( Han en kjøkkenbenk på under en halv meter, og det er alt.

England har salater og nøtter, men når vi drar dit er det til svigers, og jeg lager ikke egen mat der. Orker ikke invadere kjøkkenet når de allerede har 2 kokker der :)

Skrevet

Nei, jeg skjønner jo det ... men da får du bare spise fisk, kjøtt og grønnsaker. kanskje du kan kjøpe noe fett og ha ved siden av selv. det pleier jeg å gjøre.

Haha, ja det er nok mange som tror at fett er helsefarlig, da det egentlig er de dårlige kabohydratene som er helsefarlig.

Skrevet

Jeg holder på å sovne, så best å legge seg. Hyggelig å prate, og lykke til med det kostholdet begge to! Go'natt :)

Skrevet

Har du tatt nesespray? Det pleier å hjelpe litt :)

Yes, I did, og plutselig sovna jeg gitt :-) Og godt var det. Men nå vettu, nå er det på'n igjen - tett i alle åpninger, og så vil jeg helst ikke legge meg enda :-D

Hva pusler så dere med? :popcorn:

Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Jeg jobber igjen jeg! Dakkar, jeg hater tett nese! :( Føler med deg :klemmer:

Skrevet

På jobb igjen heloise? Å her ligger jeg på akkuratt same sted,samme tid som igår;P

Skrevet

Sukk, så registrerte jeg meg på enda ett forum også.

Får ikke sove, kjeder meg litt, nyter en Kronenbourg 1664 og ellers trøtt.. Senga er god, men gidder ikke vri meg i timesvis.

Jaja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...